טלוויזיה

אילנה דיין מושפלת: "ניסית לשחוט אותי, לא מאוחר להתנצל"

סכסוך ישן עם סבינה בירן מנכ"לית ישראייר לשעבר, שעמדה במרכז תחקיר ענק בשנת 2006 על טיוח לכאורה של כמעט תאונה בחברה חזר מהמתים והיא תקפה את מגישת עובדה: "ציפיתי שתגידי שזה אירוע שבו כל כך כל כך טעית למען הרייטינג! ניסית לשחוט אותי, לא את נוחי דנקנר, אותי! ציפיתי שתתנצלי על טעות עיתונאית. אף פעם לא מאוחר!"
מערכת ice |  12
אילנה דיין (צילום פייסבוק/עובדה)
בעקבות הראיון החדש של אילנה דיין לתכנית '30' עם ארז טל לציון שלושה עשורים להולדת ערוץ 2 המיתולוגי שהפך לקשת 12, סכסוך ישן עם סבינה בירן מנכ"לית ישראייר לשעבר, שעמדה במרכז תחקיר ענק בשנת 2006 על טיוח לכאורה של כמעט תאונה בחברה חזר מהמתים.
מסתבר שבירן לא ממש אהבה, את הראיון של דיין והיא כתבה בפוסט שהעלתה לפייסבוק: “לרגע ציפיתי שתגידי שזה אירוע שבו כל כך כל כך טעית למען הרייטינג! ניסית לשחוט אותי - לא את נוחי דנקנר - אותי! ציפיתי שתתנצלי על טעות עיתונאית. אף פעם לא מאוחר!".

ב-TMI שאלו את בירן לפשר הפוסט והיא השיבה: “זה בכלל לא פגע בי. זה מסקנות שגויות של אנשים. היא פשוט לא דייקה בכתבה והציגה טענה לא מבוססת ושגויה. למרות שידעה שהדברים אינם כפי שהציגה והרייטינג היה יותר חשוב. זה סיפור ישן מינואר 2006. היא ציינה אותו השבוע, אז הגבתי. זה הכל. אולי רצוי שתראי את הכתבה ששודרה לפני שתתעסקי בזה. לי אין שום עניין בזה. היא לא תתנצל בשום מקרה".
ממערכת "עובדה" נמסר ל-TMI: “בשנת 2006 שידרנו תחקיר שחשף אירוע חמור במיוחד בחברת התעופה שניהלה אז גברת בירן. הממצאים שחשפנו דיברו אז, ומדברים גם היום, בעד עצמם. עם תחושותיה של גברת בירן, אין לנו שום כוונה להתווכח".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    לא נשכח את העלילה על הקצין הדרוזי וה"אמת לשעתה"-בושה (ל"ת)
    דודי 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    TOWER AIR מכרה כרטיסי לטיסה אלק "ישירה" לניו יורק ?
    עדינה 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סבינה בירן ניהל את חברת התעופה TOWER AIR בסניף הישראלי שלה - בטיסות לניו-יורק. TOWER AIR מכרה כרטיסי לטיסה אלק "ישירה" לניו יורק בזמן שרבות מהטיסות היו עוצרות בקנדה לתדלוק בלי ליידע את הנוסעים, שמדובר בעצם בטיסה לא ישירה. זה היה עניין שבשגרה ברבות מהטיסות אך לא בכולן. כמובן, שזה היה מאריך את זמן הטיסה לניו-יורק, שארוך ממילא. לכאורה, מדובר בהטעיית ציבור הנוסעים ובמרמה. טיסה לא ישירה ליעד - היא אינה טיסה ישירה ליעד. אני בטוח שסבינה בירן לא ידעה דבר. "גם רחמים לא ידע!... הוא לא ידעעע" ארץ נהדרת! היום, זה כבר לא היה עובר חלק. ברור שסבינה בירן לא ידעה על הטריק - היא סה"כ מנהלת. הדיילים הונחו לא לספר לנוסעים על העצירה לתדלוק בקנדה בתחילת הטיסה. נדמה לי שהעצירה היה ב- Newark CANADA
    סגור
  • 10.
    אילנה דיין היא לא עיתונאית. היא תעמולנית. בושה. (ל"ת)
    סימה 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    להיזהר ממנה
    אברהם מורן 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שמתראיין אצלה סופג את מהלומת חייו וזה לא נשכח עד עולם.
    סגור
  • 8.
    אילנה דין
    משה 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם לקציין בגולני שאשימה אותו ברצח רועת צאן בכבול רפיח גם הוא לא קיבל התנצלות
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    מה ציפית
    בן משה 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו אותה ייתונאים שהעלילה על הקצין הדרוזי בעזה ואהרון ברק המציא את המשפט הירוד האמת לשעתה ומאז אנחנו בנפילה חופשית
    סגור
  • 6.
    אילנה
    א.ישראלי 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגברת אילנה דיין משולה לרימה על גוויות לא יותר.
    סגור
  • 5.
    סבינה בירן-ניהלה את TOWER AIR בישראל
    עדינה 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם אילנה דיין בדקה כמה תלונות /קנסות והפרות היו כלפי TOWER AIR מצד רשות התעופה הפדרלית האמריקאית FAA? אם איני טועה, היו הרבה מעל הממוצע של חברות תעופה אמריקאיות בזמנו. ניתן לברר את העובדות עם רשות התעופה הפדרלית האמריקאית FAA (אם המידע אינו חסוי). אני לא חושב שסבינה בירן, הייתה אחראית על תחזוקת המטוסים של טאואר אייר, אך השאלה למה שאדם ירצה לנהל חברת תעופה עם כל כך הרבה כשלים טכניים ואחרים - ולקחת סיכון . ממה שאני זוכר - היו המון כשלים, בעיקר לגבי עניינים בטיחותיים כגון מגלשות חירום שלא נפתחות וכו' (מטוסים ישנים מאוד טרנטה ) . למה שישראייר תרצה לקחת מנהל/ת של חברה שפשטה רגל והשאירה את הדיילים בניו יורק ללא כרטיסי טיסה חזור לארץ כאשר בית המלון בו שהו, איים לזרוק אותם מבית המלון בכוח אם לא יתפנו מרצון. נראה לי שישראייר זה PEANUTS לעומת TOWER AIR אני לא רוצה
    סגור
  • 4.
    אילנה דיין אמת לשעתה...
    חן 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אמינות היא לא אחת מהתכונות שלה
    סגור
  • 3.
    סבינה בירן יקירתי - העבירות והתעללות בדיילי טאואר אייר
    עדינה 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סבינה בירן יקירתי - זוכרת את העבירות והתעללות בדיילי טאואר אייר - חברה שאותה ניהלת בסניף הישראלי שלה. קצב פיטורים הזוי, צעקות, לעיתים שהיית LAYOVER בניו-יורק רק 5 שעות בין טיסה הלוך לחזור (אחרי 17 שעות על הרגליים) תוך סיכון שהדיילים לא יתפקדו במקרה חירום מרוב עייפות ויסכנו את הנוסעים ובניגוד לחוקי רשות התעופה הפדרלית האמקיאית FAA (זו הייתה חברה אמריקאית שהעסיקה דיילים ישראליים בקו תלא-אביב - ניו-יורק) איני אומר שמדיניות החברה כלפי החברה כלפי דיילי החברה הם באשמתך. רק אל תגידי שלא ידעתלאורך שנים על ההתעללות המתמדות בדיילי האוויר הישראלים (בחורים ובחורות צעירים ברובם)! כניראה שזאת הקארמה שלך. what comes around goes around! אחד ממקומות העבודה הכי מופרעים שנתקלתי בהם.
    סגור
  • 2.
    אילנה הדיקטטורית נשחירת הפנים
    סבי 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אישה כוחנית ורעה משפיטה את הכפופים לה ליסמניות מוחלטת מלבינה פנים בשביל רייטינג ובית המשפט מציל אותה: ״אמת לשעתה״ או שקר נכון לזמנו כך הציל אותה בית המשפט שקבע: לאילנה מותר לשקר ולהעליב כי האמת אינה נר לרגליה אלא האמת שאילנה מחליטה באותו הרגע אמת שהיא יכולה לכופף כרצונה בושה בושה בושה בושה
    סגור
  • 1.
    יש ב"עובדה" הרבה תחקירים מופרכים ושקריים. זו עובדה (ל"ת)
    עופר 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור