טלוויזיה

אילנה דיין בווידוי מפתיע: "ערימת קללות, השמצות ושקרים"

בראיון לארז טל במסגרת "30 עם", דיברה דיין על המקרה: "במוצאי שבת, יומיים לפני השידור, התגובה נחתה אצל איל גונן, העורך שלנו. הוא העביר את זה אליי לנייד. הייתי אצל אמא שלי עם המשפחה. אחרי שתי שורות לא יכולתי להמשיך לקרוא. זה לקרוא ערימת קללות, השמצות ושקרים. לא הייתי מסוגלת"
מערכת ice |  4
אילנה דיין מגישת "עובדה" (צילום עובדה)
אילנה דיין עברה כמעט הכל בטלוויזיה, בטח בערוץ 2, קשת 12, איך שתבחרו לקרוא לזה. אבל דבר לא הכין אותה למה שיקרה לה בשנת 2016, אחרי תחקיר על דברים שמתרחשים בלשכת ראש הממשלה נתניהו.
לאחר שידור הכתבה המטלטלת, נעמדה דיין מול המצלמה של 'עובדה' והקריאה במשך לא פחות משש דקות את תגובת ראש הממשלה שהייתה משתלחת ותוקפנית ביותר כלפיה. בסיום הקראת הטקסט הנוקב היא תהתה: "מה אומרים? לא אומרים".

בראיון לארז טל במסגרת "30 עם", דיברה דיין על המקרה: "במוצאי שבת, יומיים לפני השידור, התגובה נחתה אצל איל גונן, העורך שלנו. הוא העביר את זה אליי לנייד. הייתי אצל אמא שלי עם המשפחה. אחרי שתי שורות לא יכולתי להמשיך לקרוא. זה לקרוא ערימת קללות, השמצות ושקרים. לא הייתי מסוגלת".
איך עמדה בעומס הרגשי? "מול המצלמה אנחנו יוצאים מתוך עצמנו, לא זה האירוע. זה היה קו פרשת המים שבו נתניהו הבין, או יישם את ההבנה, שזה מה שצריך לעשות: לסמן את התקשורת. התחקיר הזה הפך מבחינתו מנטל לנכס. הוא התכתב עם הבייס שלו: 'תסתכלו על התקשורת השמאלנית העוינת והלא ישרה הזאת. תסתכלו עליה, לא על מה שהיא מספרת עליי'".
עוד סיפרה: ""אני לא יודעת אם זה ציני, אבל זה מחושב. אני באמת משוכנעת שאין לו שום דבר אישי נגדי, או שאולי אני רוצה לחשוב ככה כי אני לא אוהבת שאנשים שונאים אותי. אני בטח לא שונאת אותו. אני חושבת שיש דברים מפוארים שהאיש הזה עשה בקריירה שלו, ויש דברים שפחות. יש על מה לבקר אותו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    התמונה שלה מרוטשת, מלפני 20 שנה (ל"ת)
    פייק תדמית 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אישה מתיימרת ושנואה (ל"ת)
    זקנה נרגנת 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    עוד שקרים והשמצות מבית אילנה דיין. דמעות התנין. (ל"ת)
    ניר 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    מלאה בעצמה מוטה לשמאל ובגדול (ל"ת)
    דן 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור