טלוויזיה

אילנה דיין בווידוי משוגע: "התעלפתי במטבח, לא קרה לי מעולם"

דיין אמרה לארז טל במסגרת הראיון: "אני אספר לך משהו שלא סיפרתי מעולם. בלילה שלפני הצילומים האלה הייתה לי שפעת נוראית, אבל ברמה שלא קרה לי אף פעם. הלכתי באמצע הלילה להכין לי כוס תה, התעלפתי ליד השיש במטבח, התנפצה לי הכוס, ניסיתי ללכת חזרה לחדר ונפלתי שוב כשהגעתי ואז הראל הבין שקרה לי משהו"
מערכת ice |  4
אילנה דיין (צילום פייסבוק/עובדה)
אילנה דיין תחשוף סיפור יוצא דופן ל-30 עם ארז טל במסגרת בראיון עמוק סיפורים שלא שמענו קודם. לראשונה אילנה חושפת כיצד התעלפה רגע לפני שידור וראיון שהייתה אמורה לערוך עם יהודה וינרוט ומה גרם כמעט לביטולו. התכנית המלאה תשודר בשישי בערב לאחר אולפן שישי.
דיין אמרה לארז טל במסגרת הראיון: "אני אספר לך משהו שלא סיפרתי מעולם. בלילה שלפני הצילומים האלה הייתה לי שפעת נוראית, אבל ברמה שלא קרה לי אף פעם. הלכתי באמצע הלילה להכין לי כוס תה, התעלפתי ליד השיש במטבח, התנפצה לי הכוס, ניסיתי ללכת חזרה לחדר ונפלתי שוב כשהגעתי ואז הראל הבין שקרה לי משהו".

עוד היא סיפרה: "מלכה המאפרת תמיד אומרת 'הרי ברור לי שידלק האור האדום במצלמה, את תשכחי שאת עם 40 מעלות חום ותשכחי שאת חולה' וזה מה שקרה לי עם וינרוט. לא ידעתי אם לבטל או לבטל ולא רציתי לבטל את הצילומים". 
 
על הראיון המדובר היא סיפרה: "הגעתי חולה ומה שהיה מרתק זה שהוא דיבר על ביבי, על הבדידות של ביבי אחרי פרשת בר און חברון, על ההתייעצות לגבי המתנות, חליפות ועטים וזה היה משחק מוחות שכמעט ולא מזדמן".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אישה מעניינת ביותר (ל"ת)
    מראיינת בחסד עליון 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    גם BB התעלף כמה פעמים, לא ביג דיל (ל"ת)
    מי זה, מיקו? 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    זקנה לא רלבנטית עוד (ל"ת)
    שנדו 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 1.
    אישה ששונאת שומרי תורה ולכן היא לא מענינת
    צביקה 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אישה ששונאת בני אדם שלא בדעה שלה אישה כזאת לא צריך לתת לה במה
    סגור