טלוויזיה

ארז טל חוזר למסכים: זו התוכנית החדשה שיגיש

מגיש הטלוויזיה הוותיק, ארז טל, בתוכנית חדשה עם האנשים שהשפיעו על הטלוויזיה בישראל. התוכנית תעלה לרגל ציון 30 שנות שידור טלוויזיוני של קשת - קבוצת התקשורת המובילה בישראל שנוסדה בשנת 1993
מערכת ice |  2
ארז טל (צילום פלאש 90)
לאחר היעלמותה המפתיעה של התוכנית "רואים את הקול" לאחר פרקים בודדים, ארז טל חוזר כבר בקרוב למסכים. ל-ice נודע כי המגיש עובד על תוכנית ראיונות חדשה על מאחורי הקלעים של הטלוויזיה בישראל, והצילומים יתחילו בקרוב מאוד.
טל, בן ה-61, מככב שנים על מסכי הטלוויזיה ומאחוריו שורה של הצלחות מ"גלגל המזל" בשנות ה-90, "רק בישראל" עם אורנה בנאי, ועד "הכספת", "האח הגדול" ועוד. בקשת 12 בחרו לחגוג 30 שנות שידור, מאז הקמת קבוצת התקשורת אי שם בשנת 1993, וארז טל החל לעבוד על התוכנית החדשה שתספר את מאחורי הקלעים של הטלוויזיה במהלך השנים הרבות, וההשפעה של הדמויות האלה על שידורי הטלוויזיה בישראל.
התוכנית תהיה בפורמט של תוכנית ראיונות, ובכל תוכנית יתארחו האנשים שהשפיעו על הטלוויזיה בישראל בשיחה מקצועית ומעמיקה. הצילומים יחלו כבר בחודש הבא באולפני הרצליה.
כזכור, לפני כחודש התארח טל בריאיון נדיר אצל רוני קובן בתוכנית "הפגישה" ובו חשף לראשונה, מי שממעט לדבר על חייו האישיים, על תחילת דרכו. טל דיבר על שירותו בגלי צה"ל ועל כך שלאביו היה קשה להכיל את היותו בשירות לא-קרבי. לאחר מכן מספר מה שינה את דעתו של אביו, "הגיעה מלחמת לבנון וזה בער בי. לא יכולתי להמשיך לשבת באולפן. ביקשתי שיתנו לי ללכת לשם. ארבעה חודשים הייתי שם, ואז אבא שלי היה גאה".
אולם, מספר טל, היה לזה גם מחיר נפשי. "זו הייתה תקופה... ראיתי מראות קשים מאוד. כמו גמל שאוכל ולא מעכל, זה מה שעשיתי. תפקדתי בניתוק מוחלט. שנתיים אחרי זה ראיתי את 'שתי אצבעות מצידון' ופתאום הכול יצא, הכול עלה לי".  
ארז טל בריאיון בכאן 11. מן הארכיון
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הביביסטים אין להם גבול של בושה
    נתי 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    באים לתרום דם משפילים את בן הדם כ היה בהפגנות
    סגור
  • 1.
    ארז טל
    זואי 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידו אתם בערוץ ממחזרים אנשים די מספיק תבואו משהוא מעניין הוא משעמם
    סגור