טלוויזיה

דרמת הענק ברוקדים עם כוכבים: זה הרקדן שיחליף את ארטיום?

עדי חבשוש נאלצת להתמודד בשעות אלה עם פציעתו של ארטיום, הרקדן שמלווה אותה במה שנראה מתחילת העונה מסלול בטוח לגמר. כעת נחשף הרקדן שייכנס לנעליו הערב
שירה יום טוב | 
ארטיום ועדי רוקדים עם כוכבים (צילום שי פרנקו)
דרמה ענקית התרחשה הבוקר ברוקדים עם כוכבים בקשת 12 כאשר שעות בודדות לפני משדר חצי הגמר, התברר כי הרקדן המקצועי של עדי חבשוש, ארטיום, נפצע הלילה (שלישי) במהלך החזרות לקראת השידור החי הערב של רוקדים עם כוכבים. 
כעת נחשף כי הרקדן שהוקפץ להחליף את ארטיום על הרחבה עם חבשוש, הוא מתנאל קונבסקי שהודח לפני שבועיים עם הכוכבת אלה לי להב. השניים תועדו בחדר החזרות כשהם מתכוננים במרץ לצלוח את חצי הגמר למרות מגבלת הזמן הקשה, ועל אף הפציעה בקשת עוד רומזים כי ייתכן וארטיום עוד יהיה זה שיעלה הערב לצד חבשוש.
ארטיום הועבר להמשך טיפול על ידי הצוות הרפואי של התוכנית בתקווה שיוכל לרקוד הערב בחצי הגמר.  לאור המצב, עדי חבשוש התחילה בחזרות עם רקדן חלופי במטרה שתעלה לרקוד הערב ותלחם על מקומה בגמר.
נזכיר מוקדם יותר העונה, נסרין קדרי נאלצת לפרוש מהתחרות זאת לאחר שנפצעה. מקשת נמסר כי, "למרבה הצער, לאחר טיפול ובדיקה קבעו הרופאים כי נדרשת לה מנוחה נוספת שמונעת ממנה גם הפעם לעלות לרחבה. על פי חוקי הפורמט הבינלאומי לא ניתן להפסיד יותר מריקוד אחד ולכן היה זה סוף דרכה בתחרות". 

רפאל פליישמן, הרקדן של נסרין, עבר לרקוד עם דנה גרוצקי אחרי שסרגיי וולקוב שרקד איתה נפצע גם הוא בחזרות ונאלץ לפרוש. בסרטון ראשון שמתעד את הנפילה ואת ההתלבטויות אחריה נראית הכוכבת בחדר הטיפולים שבמתחם החזרות, שם נאמר לה על ידי רופאי התוכנית, "אנחנו לא רואים שבר אבל את מאוד כאובה. לכן קיבלנו החלטה שלא תעלי לרקוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה