טלוויזיה

דרמה ברוקדים עם כוכבים: פציעה חמורה רגע לפני חצי הגמר

הרקדן המקצועי של עדי חבשוש, ארטיום, נפצע הלילה במהלך החזרות. הוא הועבר להמשך טיפול על ידי הצוות הרפואי של התוכנית בתקווה שיוכל לרקוד הערב בחצי הגמר.  לאור המצב, עדי חבשוש התחילה בחזרות עם רקדן חלופי במטרה שתעלה לרקוד הערב ותלחם על מקומה בגמר
מערכת ice |  2
רוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)
דרמה ענקית ברוקדים עם כוכבים בקשת 12. שעות בודדות לפני משדר חצי הגמר, התברר כי הרקדן המקצועי של עדי חבשוש, ארטיום, נפצע הלילה (אור לרביעי) במהלך החזרות לקראת השידור החי הערב של רוקדים עם כוכבים. 
ארטיום הועבר להמשך טיפול על ידי הצוות הרפואי של התוכנית בתקווה שיוכל לרקוד הערב בחצי הגמר.  לאור המצב, עדי חבשוש התחילה בחזרות עם רקדן חלופי במטרה שתעלה לרקוד הערב ותלחם על מקומה בגמר.

מוקדם יותר העונה, נסרין קדרי נאלצת לפרוש מהתחרות זאת לאחר שנפצעה. מקשת נמסר כי, "למרבה הצער, לאחר טיפול ובדיקה קבעו הרופאים כי נדרשת לה מנוחה נוספת שמונעת ממנה גם הפעם לעלות לרחבה. על פי חוקי הפורמט הבינלאומי לא ניתן להפסיד יותר מריקוד אחד ולכן היה זה סוף דרכה בתחרות". 
רפאל פליישמן, הרקדן של נסרין, עבר לרקוד עם דנה גרוצקי אחרי שסרגיי וולקוב שרקד איתה נפצע גם הוא בחזרות ונאלץ לפרוש. בסרטון ראשון שמתעד את הנפילה ואת ההתלבטויות אחריה נראית הכוכבת בחדר הטיפולים שבמתחם החזרות, שם נאמר לה על ידי רופאי התוכנית, "אנחנו לא רואים שבר אבל את מאוד כאובה. לכן קיבלנו החלטה שלא תעלי לרקוד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ארטיום, רפואה שלמה, והיום!!! מחכים לכם בחצי גמר. (ל"ת)
    ישראל 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ארטיום. רפואה שלמה ארטיום ומהירה. חיבוק.
    ורד 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבריאות, שלמות הגוף, מעל הכל!!!
    סגור