טלוויזיה

רותם סלע בוחנת כיוון חדש? זה מה שעשתה הכוכבת

אם חשבתם לעצמכם שסלע עומדת לשנות כיוון בקריירה מעולם הריאליטי והמשחק בסדרות פריים טיים, כדאי שלא תפתחו יותר מדי ציפיות. מסתבר שהביקור של סלע על סט הצילומים היה רק לשם שעשוע עבור ילדיה שמעריצים את הסדרה.
מערכת ice | 
רותם סלע (צילום יוטיוב/ בנק דיסקונט)
רותם סלע שחגגה את יום הולדתה ה-40 השבוע, עשתה את מה שכל אמא טובה עושה בחופש הגדול, אתמול (שני) היא כבר חזרה לשגרה אחרי המסיבה האינטימית שערכו לה החברים והחברות הקרובים והופיעה לסט הצילומים של העונה החדשה בסדרת הילדים המצליחה "רוני ותום" בה מככבים דילן דרור ואמילי מדואל.
אבל אם חשבתם לעצמכם שסלע עומדת לשנות כיוון בקריירה מעולם הריאליטי והמשחק בסדרות פריים טיים, כדאי שלא תפתחו יותר מדי ציפיות. מסתבר שהביקור של סלע על סט הצילומים היה רק לשם שעשוע עבור ילדיה שמעריצים את הסדרה.

ב-TMI פורסם כי. סלע מצאה את הדרך הנכונה לפנק את ילדיה בחופש הגדול ממש רגע לפני החזרה לבתי הספר בעוד קצת יותר משבוע, והם העבירו יום כיף עם הכוכבים האהובים עליהם בסדרה שהפכה ללהיט גדול.
סלע, כמו אמא טובה, תיעדה בכל זמן את ילדיה עם הכוכב האהוב עליהם, דילן דרור וגם היא לא פספסה תיעוד משותף עם אליל הנוער שמעבר לתפקידו בסדרה, הוא אחד מכוכבי הרשת העסוקים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה