ויראלי

אסי עזר הבריז מיום ההולדת של רותם סלע, זו הסיבה

המגיש והחבר הטוב ביותר של הדוגמנית שחגגה יום הולדת 40 במסיבה סודית, החמיץ זאת משום שבדיוק הנחה בשידור חי במקביל לחגיגה את רוקדים עם כוכבים, שמשודרת בקשת 12
מערכת ice | 
הכוכב הבא לאירוויזיון (צילום מסך: קשת 12)
ככל הנראה לא תדעו לנחש את הגיל של רותם סלע, אבל כבר למעלה מעשור שמדובר באחת הנשים העסוקות והמוכשרות בעולם הבידור. אמש (רביעי) היא חגגה במסיבת יום הולדת סודית את ציון הדרך המרשים 40, כשהרבה מאוד חברים ומכרים הגיעו לכבד.
הדוגמנית והשחקנית הזמינה את חברותיה הטובות לארוחת ערב חגיגית ודיסקרטית והקאדר כלל שמות מאוד נוצצים כמו גל גדות, יעל גולדמן פפר, לירון ויצמן ובני משפחתו של בעלה, אריאל רוטר.

באופן לא כל מפתיע, מי שנאלץ להחמיץ את החגיגה הוא החבר הקרוב אסי עזר, שבדיוק הנחה בשידור חי במקביל לחגיגה את רוקדים עם כוכבים, שמשודרת בקשת 12. עד שהשידור הסתיים, כבר רוב החגיגה של סלע הסתיימה ולכן לא יכול היה להצטרף.
בברכה ליום הולדתה כתב: "חברה מוכשרת שלי, חכמה שלי, ששונאת ללכת על נעלי עקב שלי ואוהבת להמציא מחלות שאין לך (״נדמה לי שזזו לי הקריסטלים באוזן״), תחגגי היום בשיגעון, אמנם אני לא אהיה שם כי אני מנחה את ״רוקדים עם כוכבים״ בשידור חי, אבל לכי תדעי, אולי בסוף אבריז ואגיע אליך. שקשת יתמודדו, לא בכל יום האישה שלי חוגגת 40!!".
לסיום כתב: "אוהב אותך, מאחל לנו עוד המון שנים משותפות של חברות, שכנות ועבודה משותפת. זוכרת שפעם הייתי משקר למתמודדים שלנו בכוכב שאת בת 37 והיית רק בת 35- אז את בת פאקינג 40!!!! תמותי לא תהיי יותר בת 37. אוהב, אסי"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה