כסף וצרכנות

השווארמה הכי טובה בירושלים נחשפת? ניב גלבוע בהכרעה ברורה

ניב גלבוע נשלח על ידי 'הצינור' לסבב שווארמות בירושלים וקבע - זו השווארמה הטובה ביותר בבירה. וגם: העקיצה שסיפק לשולה זקן
תום נחום |  2
שווארמה (צילום ויקיפדיה, Pexels, freepik)
אחרי שביקר בשווארמיות הנבחרות באזור המרכז וכמו כן, הגיע גם לנתניה לביקור ב'לחם חביתה' שהפך לאחד השמות החמים בארץ בחודשים האחרונים בעקבות השיר הקליט שכבש את הרשתות החברתיות, מבקר האוכל הוותיק ניב גלבוע נשלח אמש (ראשון) על ידי מערכת 'הצינור' ברשת 13 לסבב שווארמות בירושלים - וסיפק הכרעה חד משמעית לגבי זהות השווארמה הטובה ביותר בבירה.
גלבוע, שלווה הפעם בלא אחרת מאשר שולה זקן, מזכירתו האישית וראש לשכתו לשעבר של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שהורשעה במסגרת פרשות 'רשות המסים', 'ראשונטורס' ו'הולילנד' ולשעבר גם משתתפת 'האח הגדול', כאשר במהלך הביקורת גם נרשם רגע משעשע כאשר אחד העוברים והשבים הגיש לגלבוע עלון פרסומת למסעדה ואמר לו: "זה במיוחד בשבילך", בעוד גלבוע הגיב בהלצה: "אני לוקח רק אם זה מעטפות עם כסף", ולאחר מכן, כאשר שולה זקן צחקה, גלבוע פנה אליה ואמר: "מפתיע שאת צוחקת מזה".
בחזרה לשווארמות - גלבוע וזקן ביקרו בשלוש שווארמיות נבחרות בירושלים - 'מנה וחצי' ברחוב רבן יוחנן בן זכאי שבאזור שכונת קטמון אשר זכתה לציון 8, 'אקה' שנמצאת בתוך שוק מחנה יהודה וזכתה גם היא לציון 8 במדד של גלבוע ו'מצלה' של זוכה העונה השנייה של 'מאסטר שף', שף אבי לוי, שזכתה בניצחון עם ציון של 8.5 במדד של גלבוע.

כזכור, כל זאת חודש בלבד לאחר שהפקת 'הצינור', בראשות גיא לרר, שלחה את מבקר המסעדות ניב גלבוע לשלוש שחקניות בולטות בשוק השווארמה בתל אביב והסביבה, שווארמה 'הזקן' בבני ברק, 'סמי ובניו' ברמת גן, וכמו כן, גם 'שווארמה וייסברג', של השף המוכר והוותיק ארז קומורובסקי ב'שרונה' בתל אביב, כאשר מראש הוצבו הסטנדרטים למנת שווארמה - 130 גרם בשר למנת שווארמה בפיתה ו-200 גרם למנת שווארמה בחמגשית - והתוצאות חשפו את עושק השווארמה הגדול, גם במחירים לעתים, אך בעיקר בכמות הבשר במנה.
גלבוע שקל את כמות הבשר בכל אחת מהמנות, כאשר התוצאות חשפו כי בשווארמה 'הזקן', במנה בפיתה (55 שקל) היו 39 גרם בשר בלבד ובמנה בחמגשית (85 שקל) - 79 גרם, פערים של 91 ו-121 גרם בהתאמה מהסטנדרט. בשווארמה וייסברג של שף ארז קומורובסקי במנה בפיתה (48 שקל) היו 52 גרם בשר ובמנה בחמגשית (69 שקל) היו 59 גרם בשר בלבד - פערים של 78 ו-141 גרם בהתאמה. ב'סמי ובניו' המצב היה טוב יותר, כאשר במנה בפיתה, שעולה 48 שקלים, היו 87 גרם בשר, 43 גרם פחות מהסטנדרט, אך במנה בחמגשית, שעולה 80 שקלים, היו 333 גרם בשר, 133 גרם מעל לסטנדרט.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם המחירים בירושלים?
    מולי 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבי לוי יקרן בטרוף!
    סגור
  • 60
    ירושלמי 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    60₪ לאפה
    סגור