תקשורת ומדיה

גיא לרר חושף דרמת ענק: "שיחה קשה, הקול שלה רעד"

אחרי שרק בשבוע שעבר יצא למתקפה חריפה נגד הבנקים סביב 'עושק הריביות', מגיש 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, הופתע, כאשר חשף בטוויטר שיחה עם אופק ראשון, מנהיגת 'סיירת החרם של הצינור', שגם השיאה לאחרונה משואה ביום העצמאות: "זה לא היה פשוט. בקול רועד, אמרתי לה: את הילדה שלי, אני אוהב אותך ומקבל אותך כמו שאת. קיצר, אופק ראשון עושה פרסומת לבנק"
תום נחום | 
גיא לרר, "הצינור" (צילום רשת 13)
אחרי מחאת הפסטה, מחאת הטונה וכמו כן, לאחר שגרם לטלטלה ברשתות השיווק כאשר פתח את סופרמרקט 'הצינור' כחלק מהמלחמה האישית שלו ביוקר המחיה, מגיש 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, יצא למתקפה חריפה נגד הבנקים, וכעת מקבל הפתעה ענקית לה בוודאות לא ציפה.
לרר חשף שיחה עם יקירת מערכת 'הצינור' ומנהיגת 'סיירת החרם' של הצינור, אופק ראשון, שכזכור גם השיאה משואה ביום העצמאות האחרון, כאשר כעת, אופק קוטפת קמפיין עם פרסומת לבנק: "זו הייתה שיחה קשה. הקול שלה רעד. עשיתי משהו שנוגד את כל החינוך שנתת לי. שמעתי את מה שהיה לה לספר. זה לא היה פשוט. בקול רועד, אמרתי לה: את הילדה שלי, אני אוהב אותך ומקבל אותך כמו שאת. קיצר, אופק ראשון עושה פרסומת לבנק".

כזכור, רק בשבוע שעבר הגיב לרר לשאלות שקיבל ברשתות החברתיות - אז האם אחרי הסופרמרקט הפרויקט הבא הוא פתיחת בנק? כנראה שהפעם הצייצנים הלכו מעט רחוק מדי. לרר הגיב בצורה משעשעת, אם כי עושה רושם שהיא רציני לגמרי, כאשר כתב בטוויטר כך: "במענה לשאלות רציניות(!) שהופנו אליי: לא, העובדה שנתתי אתמול מונולוג שוצף נגד הבנקים לא מעידה בשום צורה על כך שאנחנו עומדים לפתוח בנק".
 
כאמור, לרר יצא למתקפה חריפה נגד הבנקים, כאשר כתב כך: "היי זה לרר, לא הגיע הזמן שנגיד לבנקים שאנחנו יודעים שהם מרוויחים מיליארדים כל רבעון ולכן הפירורים שהם זורקים עלינו עם פרצופים אמפתיים - פשוט מעליבים? תגידו את האמת שאתם רק עסק, שלא אכפת לכם מאף משפחה שנחנקת מהריביות שלכם והולכת לאבד את הבית, אז תגידו את האמת, אם אתם רוצים להיות אכפתיים אז תהיו אכפתיים, תבינו שהציבור כבר לא טיפש, הוא מבין כמה זה מגוחך כל הפירורים האלה שאתם משליכים אליו, אז תאמינו לנו, אתם מאוד קרובים לזה שהציבור יתפוצץ עליכם ואז כבר שום בנקאי פרטי בזום לא יעזור לכם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה