ויראלי

סופר 'הצינור' של גיא לרר נסגר: "עוברים ללוקיישן שיפתיע אתכם"

בסטורי שעלה נכתב: "נפרדים משוק צפון. תודה לכל מי שהגיע וקנה, בקרוב מאוד עוברים ללוקיישן חדש שיפתיע אתכם", אחד מאנשי הצוות הוריד את השלט הזמני שנתלה מעל הסניף, שכל הסחורה בו נמכרה במכירת חיסול
מערכת ice |  5
גיא לרר (צילום טוויטר/ גיא לרר, shutterstock)
לפני מספר השבועות, תכנית 'הצינור' של גיא לרר ברשת 13 פתחה בקמפיין החברתי הגדול ביותר שלה והקימה את 'סופר הצינור' שאמור להיות הסופרמרקט עם המחירים הכי זולים בישראל. הערוץ חטף ביקורות שהסופר נפתח דווקא בשוק צפון תל אביב, אבל כעת הוא יעבור ליעד חדש.
בסטורי שעלה נכתב: "נפרדים משוק צפון. תודה לכל מי שהגיע וקנה, בקרוב מאוד עוברים ללוקיישן חדש שיפתיע אתכם", אחד מאנשי הצוות הוריד את השלט הזמני שנתלה מעל הסניף, שכל הסחורה בו נמכרה במכירת חיסול.
רק בשבוע האחרון, בסטורי שהעלו בעמוד של הצינור, נכתב לכלל העוקבים: "רוצים לחסוך מלא כסף? תשמרו את הסרטון הזה עכשיו. זוכרים את הסופר שלנו? סופר הצינור שמוכר מלא מלא מוצרים במחירים הכי זולים בארץ? אז השבוע הוא נסגר".

עוד נכתב: "ויש לנו מכירת חיסול, שימו לב! פסטה בשקל, טונה בשקל, במבה בולי בשקל, מגבונים רסק עגבניות בשקל ולא רק. יש גבינות במחירים הכי זולים בארץ. אם אתם חיילים או מתגייסים בקרוב, כל מה שאתם צריכים במחיר הכי זול שתמצאו".
לסיום הוסבר: "אז מתי אפשר לבוא? עד יום חמישי הסופר פתוח מ-12:00 בצהריים ועד 22:00 בלילה, שוק צפון תל אביב, תבואו מהר לפני שייגמר וייסגר ותכתבו לנו בתגובות לאן אתם רוצים שנגיע בסניף הבא".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בקשה
    יעל 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רוצים שתפתחו סופר הצינור ברמת גן תודה
    סגור
  • 4.
    תגיעו ל
    שמואל 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרום תל אביב
    סגור
  • 3.
    סופר הצינור לאן??
    חיליז 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין ספק כי היוזמה שלכם מבורכת בואו לערד ,בואו בהמוניכם . יש כאן 3 סופרים בלבד . שניים שהם אחד,שופרסל וכמו כן יש את יינות ביתן שבאיזשהו שלב יהפוך להיות קארפור . והם חוגגים עלינו ,וזאת בלשון המעטה. המחירים מרקיעים ,ולנו התושבים הותיקים אין הרבה ברירות ונאלצים לקנות מצרכים אך ורק במקומות אלו . אז בואו קצת לכאן ושברו להם את המונופול. תודה
    סגור
  • 2.
    תגיעו לעתלית
    לעתלית 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגיעו לעתלית
    סגור
  • 1.
    נוכלל
    ניר 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלך מהר אתה והמשחקים שלך
    סגור