טלוויזיה

רשת 13 במהלך מפתיע: זה המחליף של גיא לרר ב'צינור'

שיבוצו של וייס כמגיש מחליף קבוע אחת לשבוע, יתבצע בעקבות בקשתו לפרוש מהגשת "הכל כלול" כדי לפנות זמן לטובת קידום מיזם דוקומנטרי. וייס נעתר לבקשת מנהלי הערוץ להשתלב בתפקידי הגשה אחרים ולהזמנתו של גיא לרר לשמש לו מחליף קבוע
מערכת ice |  1
גיא לרר, "הצינור" (צילום רשת 13)
המגיש והעיתונאי אריק וייס יפסיק בקרוב להגיש את התוכנית "הכל כלול" אותה הוביל בשנתיים האחרונות, ויעבור להגיש  אחת לשבוע את תוכנית " הצינור". בנוסף יבצע וייס באופן שוטף תחקירים עבור התוכנית. גיא לרר ימשיך להגיש את "הצינור" כרגיל בארבעת ימי השידור האחרים.
שיבוצו של וייס כמגיש מחליף קבוע יתבצע בעקבות בקשתו לפרוש מהגשת "הכל כלול" כדי לפנות זמן לטובת קידום מיזם דוקומנטרי. וייס נעתר לבקשת מנהלי הערוץ להשתלב בתפקידי הגשה אחרים ולהזמנתו של גיא לרר לשמש לו מחליף קבוע.

 אריק וייס מסר בתגובה: "מודה לרשת שנתנה לי את ההזדמנות לעלות על רכבת ההרים המופלאה שנקראת "הכל כלול" ושמח  להצטרף לגיא לרר ולצוות המצוין של תכנית "הצינור"
כזכור, את הכל כלול הגישה לפניו סיון כהן ולאחר שזו עזבה את המשבצת הוא מילא אותה עד כה. בתקופה הקרובה יאותר מחליף קבוע לתכנית שנמצאת בלוח השידורים של רשת 13 כבר שנים, עד אז ימלאו אותה מגישים זמניים כפי שהיה לאחר העזיבות של שרון גל ואילה חסון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא צופה מאז שה הברלה בתוכנית
    דאי 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מעצבן ברמה שאי אפשר להקשיב הפכתם גם את התוכנית הזו לפוליטית כמי כל שאר התוכניות חבל היתה תוכנית טובה
    סגור