בחירות 2022

אריק וייס: "הפעם הימין יקטוף ניצחון יותר משמעותי"

איש חדשות 13, הכתב והמגיש אריק וייס, משגר מסר מרגיע לנתניהו  
דוד זולדן | 
אריק וייס (צילום יחצ)
אריק וייס מחדשות 13 הימר על הליכוד וגם העניק לו תקופת חסד: "זה הולך להיות בדיוק אותו הדבר. זה הולך להיות צמוד והימין ינצח. הפעם הימין יקטוף ניצחון נותר משמעותי. אנשים בעיקר מיואשים ואם לא תהה כאן בעיה אבל בסדר, נחזיק מעמד עד הבחירות הבאות, עד בחירות 6".
ההימור הפוליטי של איש התקשורת עידו כנר מפתיע, ואם תרצו מהפכני ואולי גם גאוני, אבל כמו בכל דבר, תלוי את מי שואלים והיכן בוחרים למקד את המבט: "לצערי אנחנו מסתכלים כרגע על האירוע הפותח של הבחירות השישיות כי כולם מצביעים. אני קורא לכולם להפסיק להצביע. ככל שאנחנו מצביעים אנחנו מנציחים את המצב ואם לא נצביע אז גוש אחד יהיה גדול יותר מהגוש השני כי גוש אחד יהיה עם מספר קולות שהצביעו לו יותר ואז אנחנו נצא מזה. לכן אני קורא לכם, תפסיקו להצביע. אני חושב שזו הכותרת להערב".
מגיש חדשות 12, דני קושמרו לא התרגש במיוחד ויש לו הערכה ששלטון נתניהו לא יחזיק מעמד: "לא מרגיש שהבחירות האלה זה משהו מיוחד. גם בבחירות הקודמות היתה תחושה שזה דרמטי ומכריע והנה שוב בחירות דרמטיות. שני הצדדים מרגישים שזה גורלי מבחינתם. זה הולך לשום מקום. ויהיו עוד פעם בחירות. מבחינתי אין שום התרגשות מיוחדת הפעם. הליכוד ינצח אבל הוא לא יחזיק מעמד לאורך זמן"
השדרנית והמגישה ליאת רגב הציגה את ההימור שלה לפני המדגם: "זה מאוד דרמטי. יותר דרמטי ממערכות בחירות קודמות. הכל פתוח ומאוד קשה לנחש הפעם מי ינצח. נוכח אחוזי ההצבעה הגבוהים בהתחלה אמרו שזה יעבוד לטובת שמאל-מרכז עכשיו רואים שזה יעבוד לטובת הימין אבל אין לדעת. זו תחושה של מערכת בחירות מאוד גורלית לעתידה של מדינת ישראל ולעתידו של נתניהו ולעתידם של הערבים. אלו בחירות מאוד דרמטיות".
העיתונאי והמגיש, אסף ליברמן: "התחושה היא שצריך להתארגן, ודרך אגב, אין על אייס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה