תקשורת ומדיה

גיא לרר ו'הצינור' במתקפה: "הטריפו אותי, חברנו לכוחות האופל"

אחרי שהותקף על רקע הסקר הלא שוויוני שפורסם לקראת הבחירות לראשות לשכת עורכי הדין, מגיש 'הצינור', גיא לרר, תקף בחזרה עם הסקר שניבא בצורה קרובה למציאות את ניצחונו הענק של עמית בכר על אפי נוה: "אנשי מחאה הטריפו אותי שאנחנו חלק ממזימה לייצר פייק ולהרדים את השטח, תירגעו קצת, לפעמים האמת היא גם אופציה"
תום נחום | 
גיא לרר, "הצינור" (צילום רשת 13)
על רקע ניצחונו הענק של עו"ד עמית בכר על עו"ד אפי נוה בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין, מגיש 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, שהותקף על רגע הסקר הלא שוויוני שהציג בתוכנית לפני מספר ימים, בחר לנפנף בגאווה בסקר שניבא את תוצאות הבחירות, ואפילו בניגוד לטענות הראשוניות, היה שוויוני יותר מאשר התוצאות בפועל בספירת הקולות בקלפיות.
בשני ציוצים שהעלה בנושא כתב לרר כך: "אנשי מחאה שהטריפו אותי שלשום אחרי פרסום הסקר, שאנחנו חלק ממזימה לייצר פייק ולהרדים את השטח, שחברנו לכוחות האופל: תירגעו קצת, לפעמים האמת היא גם אופציה. כבוד למכון סמית, בערימות של פייקים, על הסקר המדויק הזה שפורסם בצינור בשבע. על פי הסקר הזה מי שגרם לתוצאה הדרמטית הן הנשים. רק 5 אחוז מהן הצביעו לאפי נוה".
 
זאת לאחר ש'סופר הצינור' בתל אביב נסגר ואתם הסתערתם. לפני מספר שבועות, תוכנית 'הצינור' של גיא לרר ברשת 13 פתחה בקמפיין החברתי הגדול ביותר שלה והקימה את 'סופר הצינור' שאמור להיות הסופרמרקט עם המחירים הכי זולים בישראל. הערוץ חטף ביקורות שהסופר נפתח דווקא בשוק צפון תל אביב, אבל כעת הוא יעבור ליעד חדש לא לפני שהמקום סיים את כל הסחורה.
לרר ציין בחשבון הטוויטר שלו אחרי שהובטחו מחירי חיסול: "עקב לחץ ועומס חריג שמביא לחוסרים בסחורות שבמבצע, אני מבקש מהציבור הקדוש לא להגיע היום לסופר הצינור עד שעות הערב, אז ארגנו משלוח נוסף של אספקה. סליחה, אנחנו לומדים"
 
כזכור, בסטורי  הראשון שהעלו בעמוד של הצינור, נכתב לכלל העוקבים: "רוצים לחסוך מלא כסף? תשמרו את הסרטון הזה עכשיו. זוכרים את הסופר שלנו? סופר הצינור שמוכר מלא מלא מוצרים במחירים הכי זולים בארץ? אז השבוע הוא נסגר".

עוד נכתב: "ויש לנו מכירת חיסול, שימו לב! פסטה בשקל, טונה בשקל, במבה בולי בשקל, מגבונים רסק עגבניות בשקל ולא רק. יש גבינות במחירים הכי זולים בארץ. אם אתם חיילים או מתגייסים בקרוב, כל מה שאתם צריכים במחיר הכי זול שתמצאו".
לסיום הוסבר: "אז מתי אפשר לבוא? עד יום חמישי הסופר פתוח מ-12:00 בצהריים ועד 22:00 בלילה, שוק צפון תל אביב, תבואו מהר לפני שייגמר וייסגר ותכתבו לנו בתגובות לאן אתם רוצים שנגיע בסניף הבא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה