תקשורת ומדיה

הצינור וגיא לרר נגד הבזבוז: "זה הרבה וזה מכעיס"

גיא לרר, מגיש 'הצינור' ברשת 13, תקף את הטיסות המרובות של שרי הממשלה: "אם קיבלתם את הרושם ששרי הממשלה הזו מתעופפים באופן חריג, אתם לחלוטין לא טועים. 61 טיסות של שרים עד כה לעומת 34 בלבד בתקופה החופפת של הממשלה הקודמת"
תום נחום |  3
גיא לרר (צילום מיכה לובטון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
מגיש 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, התייחס בציוץ בחשבון הטוויטר שלו לטיסות התכופות של שרי הממשלה ותקף אותם על כך, כאשר כתב אמש (שני) כך: "אם קיבלתם את הרושם ששרי הממשלה הזו מתעופפים באופן חריג, אתם לחלוטין לא טועים. בר שם אור הביא הערב בצינור בשבע את הנתונים: 61 טיסות שרים עד כה(!) בחמשת חודשי ממשלת נתניהו לעומת 34 בלבד בתקופה החופפת של הממשלה הקודמת. פופוליזם בצד, זה הרבה וזה מכעיס".
בתוך כך, אחרי ביקורות קשות על כך שהוא ממוקם בצפון תל אביב, איפה שלא ממש יש יותר נזקקים, 'סופר הצינור' של גיא לרר ורשת 13 שמנסה להביא בשורה צרכנית חשובה שאפשר לעשות קניות בזול בישראל, עומד להתרחב לערים נוספות. באינסטגרם של התכנית נכתב: "הי זה לרר. פותחים עוד סניף! כשכתבנו שאם יהיו עשרים אלף לייקים נפתח סופר של הצינור, קצת צחקו עלינו. ומה, אם לא יהיו לייקים, לא תפתחו? אז התשובה היא לא".

עוד נכתב: "ההיענות שלכם כאן היא הפרמטר שלנו לדעת אם יש דרישה לפעולות שאנחנו מציעים. אנחנו מושפעים מזה, חד וחלק. זו לא בושה, זה היתרון הגדול בלהיות חלק מקהילה כל כך פעילה, אכפתית ומרגשת כמוכם. עברו כמה שבועות מאוד מוצלחים, אלפי לקוחות מאוד מרוצים, ועכשיו אנחנו בשלים להמשיך הלאה, כמובטח, לערים אחרות שאינן תל אביב".
לסיום התבקשו העוקבים לענות על השאלה הבאה: "אז עכשיו אני שואל, ולתשובות שלכם יהיה משקל גדול: איפה אתם חושבים שאנחנו צריכים לפתוח את הסניף הבא של סופר הצינור? דברו אלינו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תארו לכם את רמי לוי מגיש תכנית טלוויזיה ואומר לכולם
    אסף 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תארו לכם את רמי לוי מגיש תכנית טלוויזיה ואומר לכולם לבוא לקנות אצלו. איפה הרשות השניה? איפה הרגולציה?
    סגור
  • 2.
    הלוואי ויתעופפו כבר מתפקידם . כלום טוב לא הביאו
    קוראת 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבטיחו משילות הבטיחו עליית רמת חיים הבטיחו והבטיחו ורק הרסו כל מה שהיה פילוג שיסו העלו מחירים האלימות גואה
    סגור
  • 1.
    לפחות אם הם לא היו מסתכסכים עם המדינות שהם מבקרים בהם. (ל"ת)
    מייקי 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור