תקשורת ומדיה

גיא לרר בדרך לפתוח רשת סופרמרקטים? זה המהלך המטורף שחשף

מגיש "הצינור" ברשת פתח את סופרמקט הצינור שייאבק ביוקר המחייה וטען: "פנינו בקריאה לראשי עיריות ואנשי עסקים שרוצים לתת לנו שטח בפריפריה במחיר סביר, כי אנחנו רוצים לשכפל את זה בפריפריות. בירוחם יש סופר אחד והוא יותר יקר מת"א"
כפיר אדר | 
גיא לרר (צילום מיכה לובטון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
הבשורה הצרכנית הכי גדולה של התקופה האחרונה? גיא לרר פותח היום (שני) את סופרמרקט הצינור סמוך לאולפן בו מצולמת התוכנית ברשת 13. בריאיון לינון מגל ובן כספית ב-103FM, הוא יצא נגד הממשלות האחרונות, לא רק זו של בנימין נתניהו וחושף מה הצעד הבא שלו במאבק ביוקר המחייה בישראל. 
‏גיא לרר דיבר עם השניים על פתיחת סופר 'הצינור': "יש כרגע סניף אחד קרוב לאולפן כי אנחנו צריכים להפעיל את זה בעצמנו. פנינו בקריאה לראשי עיריות ואנשי עסקים שרוצים לתת לנו שטח בפריפריה במחיר סביר, כי אנחנו רוצים לשכפל את זה בפריפריות. בירוחם יש סופר אחד והוא יותר יקר מת"א".
עוד אמר ‏לרר על רקע פתיחת סופר 'הצינור' בשיתוף פעולה עם אשל חב"ד: "הביקורת על המגזר החרדי צריכה להתמקד בראשי המגזר ובדפוסים שהם מכתיבים לציבור ולא על הציבור שלהם".

‏לסיום סיפר המגיש של 'הצינור' למגל וכספית: "כשאני אומר על הממשלה הזו שהיא לא עושה כלום אני חייב להיות הגון ולומר שגם הממשלה הקודמת לא עשתה הרבה. באופן כללי יוקר המחייה והכיס של האזרח פשוט לא מעניין את הפוליטיקאים שלנו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה