טלוויזיה

אירית רחמים מרחמת על עמוס לוזון: "הפרשה בחרה בי"

לקראת ט"ו באב, אשת העסקים במסר חומל לבן הזוג לשעבר: "חוויתי במשך 8 שנים נפלאות אהבה גדולה, זוגיות , חברות, עם אדם שהיה יקר ויהיה יקר ללבי גם לאחר פרידה. אתם בימים האחרונים מציפים אותי בדאגה שלכם, באהבה שלכם, וגם שואלים שאלות"
מערכת ice |  6
אירית רחמים ועמוס לוזון (צילום סיון פרג')
אחרי הדלפת הסרטון המיני של בן זוגה לשעבר, איש העסקים עמוס לוזון, הכל לא היה אותו הדבר עבור אירית רחמים. מובכת עבור מי שבילתה עמו למעלה מ-8 שנים, היא חשפה את רגשותיה בפוסט לאינסטגרם.
רחמים כתבה: "לא תיכננתי, אבל יצא מדויק שאת הפוסט הזה אני מעלה בט״ו באב, חג האהבה. בימים האחרונים יש סביבי סערה תקשורתית פרשה רודפת פרשה גם אם היא לא שלי כבר ,לא יודעת אם זה בגלל או בזכות אהבה. תמיד שיתפתי אתכם בכל בימים השמחים ברגעים העצובים ובאלה שפחות פוטוגניים. חוויתי במשך 8 שנים נפלאות אהבה גדולה, זוגיות , חברות, עם אדם שהיה יקר ויהיה יקר ללבי גם לאחר פרידה. אתם בימים האחרונים מציפים אותי בדאגה שלכם, באהבה שלכם, וגם שואלים שאלות".

עוד היא סיפרה: "כן, אין לי תשובות לכל השאלות. אבל אני בסדר. באמת ולא, לא בחרתי בסיטואציה, היא בחרה אותי. כמו שכתב עברי לידר - זכיתי לאהוב…וגם אם הסתיימה הזוגיות, והימים האלו מביאים איתם סיטואציה מורכבת - אני ממשיכה להאמין באהבה, להאמין בטוב, להאמין שהחיים הם דרך, ואני צועדת בהם באומץ ובחיוך גדול כשבחרתי במקצוע שלי, לעסוק בחתונות, באהבה, בשמחה, הנשמה שלי ידעה שזו האופציה הכי נכונה לחיים האלו - לחיות עם אהבה ענקית ועם לב פתוח. תודה לכם על הרעפת האהבה".
לסיום הסבירה: "ט״ו באב שמח לכל הזוגות - האוהבים , הכואבים, המתגעגעים , הצוחקים, השותקים. וט״ו באב שמח לכל הרווקים והרווקות, תזכרו שהביקוש לאהבה לא מסתיים אף פעם… ובע״ה האחת או האחד שלכם יגיע. ואם זה לא יהיה הוא / היא - גם כשזה נגמר, לבחור לראות את הטוב שהיה, להוקיר את הזכרונות והרגעים , לכבד ולהיות אסירי תודה מי שהייתם אחד עבור השני. החיים חזקים מהכל. האהבה חזקה מהחיים. אוהבת".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    רחמנות
    גדי 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרחמן ירחם על רחמים המרחמת
    סגור
  • 5.
    רחמנה ליצלן
    סמיון 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רחמנות על רחמים
    סגור
  • 4.
    מעניין למה עכשיו
    ליר 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפת יפש
    סגור
  • 3.
    דוחה
    הגיע הזמן 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דוחה ומגעיל, כמו כל הנוברשים עם הכסף-חושבים שמגיע להם הכל.
    סגור
  • 2.
    אישה דוחה
    אריק 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמוס יזיין כמו כלב ים שאפו אבל מהר גמרתה מה זה
    סגור
  • 1.
    פיכס
    מירי 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למי איכפת מכל האנשים המפוקפקים הללו???. לאן עןד נרד ?????
    סגור