עסקי ספורט

אירית רחמים בהתייחסות ראשונה לירי על ביתה: "עמוס איש טוב"

מפיקת האירועים דיברה על הירי שלא הוגשה בגינו תלונה למשטרה: "היו יריות לבית שלי, היו יריות לבניין - ובואו תעשו לי טובה. מאיפה אני יודעת מי ירה? מה לי ולזה? פשוט מחברים סיפורים. הוא לא קשור לעבריינים. הוא איש עסקים, איש חסדים. אין איש טוב כזה"
מערכת ice |  5
אירית רחמים ועמוס לוזון (צילום סיון פרג')
אחרי שבתוכנית "הצינור" חשפו אמש (שני) כי לפני ארבעה חודשים, ככול הנראה גורמים עבריינים ירו על ביתה של בת הזוג הקודמת של עמוס לוזון, אשת העסקים אירית רחמים, במגדלי בלו בתל אביב, אחד היקרים והנחשבים בצפון תל אביב, היא סיפרה על כך בהרחבה לחדשות 12.
מפיקת האירועים דיברה על הירי שלא הוגשה בגינו תלונה למשטרה: "היו יריות לבית שלי, היו יריות לבניין - ובואו תעשו לי טובה. מאיפה אני יודעת מי ירה? מה לי ולזה? פשוט מחברים סיפורים. הוא לא קשור לעבריינים. הוא איש עסקים, איש חסדים. אין איש טוב כזה".

יש להזכיר רק בסוף השבוע האחרון בוצע ירי חי על בית גרושתו של לוזון בעיר פתח תקווה, על ידי אלמונים. המשטרה טרם הצליחה להבין מה הסיבה לאירוע, אך יש גם לציין כי זו לא הפעם הראשונה שגרושתו מעורבת באירוע שכזה. 
בחודש יולי 2018, גם כן נורו יריות לעבר מכוניתה של גרושתו, שעמדה ברחובות זרובבל ובן צבי בפתח תקוה, האישה ושתי בנותיה לנו בבית בזמן האירוע ובזכות כך לא נפגעו. גם היום זמן רב אחרי הירי, המשטרה לא הצליחה לאתר את היורה.
הירי על ביתה של גרושתו של לוזון מגיע אחרי ההשפלה הגדולה של איש העסקים, שהסתבך בסרטון סקס שהופץ לפני קצת יותר משבוע ברשתות החברתיות וגרם לסערת ענק, כאשר הפצצה הוטלה על ידי העיתונאי העצמאי דניאל עמרם והביאה את לוזון הגיש תלונה במשטרה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גם אני מכיר אותו
    י6דה 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא בן אדם מקסים כשהוא ישן
    סגור
  • 4.
    הוא תוקע טוב התכוונה... (ל"ת)
    לחם חביתה בנתניה 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ??
    מימי 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתבישת ? למה בישלת תוכלי לחי תעשי ניתוח בשפתים תחתונות אולי תראי קצת יותר נורמלית ולא בחלום מעשימים את הגאוד בפלילים אין עשן בלי אש
    סגור
  • 2.
    רחמים על רחמים
    ששון 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רחמים לא ידע הוא לא ידע ?
    סגור
  • 1.
    בטח מקורבים לילדה שהתעסק איתה
    זיו 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איכס חולה גועל נפש סוטה מין
    סגור