טלוויזיה

הכפיל של עמית סגל מדווח: מהפכת ה-AI מגיעה לחדשות

מיזם החדשות של מירי מיכאלי ומשה קלוגהפט מחולל מהפך בתחום ומשיק מהדורת חדשות ב-AI, שתארח עיתונאים בכירים מרחבי העולם בגרסת הכפיל האווטארי שלהם
שירה יום טוב | 
מירי מיכאלי ועמית סגל (צילום רונן אקרמן, פייסבוק/ עמית סגל)
חברת חדשות ה-AI של מירי מיכאלי ומשה קלוגהפט, השיקה הבוקר מהדורת חדשות המורכבת מאווטארים בלבד, כאשר הראשון להופיע בדמותו האווטרית לצד המגישה הוא פרשן חדשות 12, עמית סגל.
סגל הינו הכתב הפוליטי של חדשות 12, אשר מחזיק בתפוצת הרשתות החברתיות הגדולה מבין העיתונאים בישראל. העיתונאי מסר הבוקר דיווח לACT NEWS באמצעות כפיל דיגיטלי בנושא הרפורמה המשפטית. בכך הפכה מגישת המהדורה, העיתונאית מירי מיכאלי למגישת חדשות האווטארים הראשונה בעולם.
חברת ACT NEWS, שנוסדה על ידי מיכאלי ומשה קלוגהפט, סיימה סיבוב ראשון של השקעה לפי שווי של 7.5 מיליון דולר ותצא בקרוב לסיבוב שני של גיוס לפיתוחי AI נוספים בתחום החדשות. בנוסף, החלה להחתים טאלנטים נוספים על ייצוג כאווטארים, ומנהלת מו"מ עם מגישים בארה"ב ובריטניה. הכתבים הבכירים עמם מתקשרת חברת החדשות קיבלו התחייבות כי כל דיווח של דמות ה-AI שלהם יאושר לפני השידור.
מהדורת האווטארים הראשונה בעולם היא מהדורת חדשות יומית שתוגש על ידי כפילים דיגיטליים של מגישים. המהדורה תוגש על ידי הכפיל הדיגיטלי של אשת החדשות מירי מיכאלי. 
יש לציין כי במהדורת החדשות החדשה לא רק המגישים מדברים באמצעות AI, אלא גם תוכן המהדורה נכתב על ידי בינה מלאכותית
מ-ACT NEWS נמסר: "החדשות של העתיד מתחילות היום. הגשת מהדורות באמצעות דמויות דיגיטליות, וכתיבת המהדורות באמצעות בינה מלאכותית, תפנה את הכתבים לתחקירים, כתבות, הרצאות וכל עיסוק שיפנה אותם מהכרוניקה השוטפת. בנוסף היא תוזיל עלויות באופן דרמטי לחברות התקשורת בעולם. חברת ACT NEWS תמשיך להוביל את החדשות של העתיד ברשתות החברתיות ועובדת כעת על פיתוחים נוספים שיצאו בקרוב".
 

מירי מיכאלי: "כמו כל סטארט-אפ, גם המיזם שלנו נולד מצורך אישי. החלום שלי תמיד היה להיות מסוגלת בשני מקומות בו זמנית, לדווח מזירה, לתת פרשנות ולצלם כתבה במקביל. היום אנחנו מקבלים ומעניקים את האפשרות הזאת לכתבים בכל העולם".
מהדורת החדשות של ACT NEWS הפועלת ב-8 שפות, ובהן אנגלית, ספרדית, גרמנית ושפות נוספות, החלה לפעול לפני ארבעה חודשים ברשתות החברתיות, צברה כ-50 מיליון צפיות בעולם, ומובילה כיום את מהדורות החדשות בעולם בטיקטוק. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה