תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 13 בג'וב חדש: התוכנית המפתיעה נחשפת

מירי מיכאלי, מגישת חדשות 13, יוצאת במיזם חדש יחד עם משה קלוגהפט, במסגרתו היא נלחמת בפייק ניוז שמופץ בעולם נגד מדינת ישראל. צפו
מערכת ice | 
מירי מיכאלי (צילום מתוך האינסטגרם)
מירי מיכאלי, מגישת חדשות 13, שעזבה לאחרונה את תפקידה בתור מנחת התוכנית "העולם הבוקר" ברשת 13, מתאוששת מהתקופה הלא קלה שחוותה אחרי 'הזזתה' מתוכנית הבוקר לטובת גאולה אבן ויוצאת לדרך חדשה עם מיזם מפתיע במיוחד.
המיזם החדש של מירי מיכאלי בצוותא עם משה קלוגהפט עוסק בהסברה, כאשר היא מנסה להסביר בעולם מה מהדברים שמפורסמים ורצים בתקשורת העולמית וברשתות החברתיות נגד מדינת ישראל הוא פייק ניוז, ומה אמיתי.
בסטורי שהעלתה היום (שישי) לחשבון האינסטגרם שלה, צירפה מירי מיכאלי סרטון בו היא מסבירה על המיזם החדש אותו היא מובילה: "הרבה זמן לא הייתי באולפני הרצליה בשעה הזו בלי שעברתי לילה לבן", אמרה בתחילת דבריה, זאת אחרי שכאמור מיכאלי פוטרה מתוכנית הבוקר ברשת 13.
מיכאלי המשיכה וסיפרה: "אני עובדת עכשיו על מיזם חדש, כאשר המיזם הזה שאני עובדת עליו הרבה מאוד זמן עם חברי הטוב משה קלוגהפט, הוא מיזם הסברה, והוא היה אמור לעלות לאוויר כבר לפני שבוע, אבל אז קרה מה שקרה והחדשות עשו את שלהן והבנו שעכשיו זה עכשיו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה