תקשורת ומדיה

פרשן חדשות 12 תחת מתקפה: "גרוע ומעיד על ניתוק"

עורך וואלה ברנז'ה, דוד ורטהיים, במתקפה חריפה נגד פאנליסט חדשות 12, אביב בושינסקי, לשעבר דוברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "מסביר לאחרונה מדי יום בכובעו כפרשן חדשות 12 למה המחאה 'טועה' ו'איבדה קהלים'. מעניין, כי כל הטעויות האלה הובילו אותה השבוע לשיא היסטורי של מאות אלפי מפגינים ברחובות". אולם יועץ התקשורת אמר בשידור דברים כמעט אחרים וכי טעו לומר שהמחאה תדעך
מערכת ice | 
החדשות 12 (צילום מסך קשת 12)
פאנליסט חדשות 12, אביב בושינסקי, לשעבר דוברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נמצא תחת מתקפה לא צפויה מכיוונו של עורך וואלה ברנז'ה ומגיש 103FM, דוד ורטהיים, שיצא בחריפות נגד דבריו של בושינסקי במסגרת עבודתו כפרשן בחדשות 12.
בציוץ שהעלה נגד אביב בושינסקי, כתב ורטהיים כך: "היחצ״ן אביב בושינסקי, לשעבר דוברו של נתניהו, מסביר לאחרונה מדי יום בכובעו כפרשן חדשות 12 למה המחאה ״טועה״. ביום ראשון היא ״איבדה קהלים״ כי ״התכתבה עם סרבנות״, ביום שני היא כבר ״יצרה אנטגוניזם״, ביום שלישי הובהר כי היא תתקשה ״להמציא את עצמה מחדש״ והערב - שהיא ״לא מחכה עד נובמבר ולא מושיטה את היד להסכם עם הליכוד״. זה מעניין, כי כל הטעויות האלה הובילו אותה השבוע לשיא היסטורי של מאות אלפי מפגינים ברחובות. ממליץ בחום לחזור להתמקד בלייעץ לליכוד (בתשלום)".
אולם יש לציין כי הדברים שכתב ורטהיים על בושינסקי אינם מדוייקים. לשאלה מה עוד המפגינים יכולים לעשות" השיב בושינסקי: ״שמעתי שהם תכננו שאפילו בשעה מסויימת כולם ימשכו כסף מה כספומטים כדי להקריס את הבנקים. שים לב לרטוריקה עכשיו: ׳אנחנו מחריפים את המאבק וננקוט בכלים שלא ננקטו עד כה׳. על רקע דבריו של גיא רוזן מהאחים לנשק שהמדינה תבער ואהוד ברק שקרא למרי אזרחי, אני חושב שהם עושים טעות:
ככל שהם מסלימים את המאבק הם מאבדים את הקונצנזוס בקרב המפגינים - כמו אירועי נתב"ג, סרבנות. במקום ללכת על מה שאפילו אנחנו כאן באולפן טעינו בהערכות שלנו כשאמרנו שהמחאה תדעך. במקום זה, עכשיו זה חודש אב, חודש התענית, אלול - הסליחות עד November Rain כמו שאמרו חז"ל, עת סיום פסק הזמן של נתניהו. בינתיים נתניהו סובל, לא מההפגנות כן/לא אלא ממה שקורה בעולם. הוא מוחרם!
ראש ממשלת קנדה אומר: ההגעה של נתניהו בכלל לא על הפרק. זה לא באג׳נדה וזו מדינה G8 שהגנה עלינו באו"ם. גם כתף קרה מאירופה, ביידן, חברות דירוג האשראי. לכן, אני חושב שהם לא צריכים להמציא עצמם מחדש כי הם עושים טעות כשמדברים על החרפת המאבק - ככה יאבדו תומכים ויחזקו את הצד השני". 
לתגובת אחר הגולשים על הציוץ של ורטהיים שכתב "אתה יודע כמה שנים הוא לא מייעץ לליכוד?", ענה ורטהיים: "זה לא נראה ככה ידידי. ואם עברו כל כך הרבה שנים זה רק גרוע יותר ומעיד על ניתוק. לא ממש מישהו שהייתי שוכר אם היה לי עסק והייתי רוצה לקבל מיפוי של השוק". הגולש המשיך וכתב: "1. הוא באמת לא רלוונטי כל כך כיועץ לשער של נתניהו כי עברו 20 שנה בדיוק מאז סיים איתו. 2. כליכודניק אני אף פעם לא אוהב לשמוע אותו מדבר, 90% מהמקרים הוא זורם עם הדעות שמאל בפאנל. 3. אתה מייחס לו יותר מידי חשיבות". כאשר על כך השיב ורטהיים בזלזול: "3. מסכים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה