תקשורת ומדיה

שרקי לועג לברדוגו בשידור חי, והפאנל מצטרף לחגיגה

פאנל התוכנית של רפי רשף, בהגשת ירון אברהם, תוקף ולועג לפרשן הפוליטי של ערוץ 14 יעקב ברדוגו. אביב בושינסקי מכנה אותו בשידור חי כשליחו של נתניהו ואומר שהוא לא עיתונאי, ויאיר שרקי מגחך "עסקן פוליטי"
מערכת ice |  2
יאיר שרקי יעקב ברדוגו (צילום יהונתן זינדל אריה לייב אברמס פלאש 90)
הפרשן הפוליטי של ערוץ 14, יעקב ברדוגו, זוכה ללעג היום (חמישי) בתכנית של רפי רשף בהגשת ירון אברהם, כאשר הצוות מכנה אותו כשופרו של נתניהו וגם "עסקן פוליטי".
יועץ התקשורת, אביב בושינסקי, החל להביע את עמדתו על ברדוגו, והכתב לענייני דתות יאיר שרקי עצר אותו וכינה את ברדוגו "עסקן פוליטי" ואף גיחך על כך. בושינסקי הוסיף שברדוגו הינו שליחו של נתניהו, והמגיש ירון אברהם אף הפנה לשרקי עקיצה שהוא הגיע חם היום, ועל כך אמר שרקי: "זה נכון מה לעשות".

בושינסקי הוסיף בסופו של דברי שלגבי ברדוגו הוא מסכים עם שרקי וגם בכך שהוא לא עיתונאי וגם על כך שהוא שלוחו של נתניהו: "זאת בסך הכול אינדקציה לראות מה נתניהו ירצה שיראו אז הוא שולח את ברדוגו".
שרקי התייחס גם למתקפה של ברדוגו על סמוטריץ' במהלך המו"מ על הרכבת הממשלה, והוסיף ניתוח משלו: "יש מתקפה מכל מיני מקורבי נתניהו על סמוטריץ' והנה הוא שוב מכשיל אותנו, ויעקב ברדוגו, הפרשן, תוקף את סמוטריץ' ועל מה? על ארבעה ימי משא ומתן עיקש - וזהו? הוא כבר מחוץ למחנה ומחבל בממשלת הימין".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודקים,הוא כאילו פרשן (ל"ת)
    אילן 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    אביב בושינסקי עוד יחצן שרלטן ומושחת !!!
    אסף 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ושרקי מי ????
    סגור