שיווק ופרסום
אחרי עסקת המיליונים: איזו חברה גייסה את הכוכב לקמפיין חדש?
אחרי שהתפנק ברכב יוקרה והכריז על מהלך עסקי בשווי 13 מיליון שקלים, הכוכב פטדה מזומנים וקוטף קמפיין חדש לרשת האפונה המוכרת

כוכב הנוער דילן דרור, ממשיך לבסס את מעמדו כאחד המשפיעים הגדולים בישראל בתחום הנוער והילדים. במקביל לעליית העונות החדשות של סדרת הנוער "רוני ותום" בכיכובו בערוץ, ובמקביל לעבודה על אלבום מוסיקה חדש - הוא ממשיך להפתיע עם שיתופי פעולה מסקרנים.
דרור, שרק לאחרונה התחדש ברכב יוקרה, נבחר לשמש כפרזנטור של מותג האופנה FIX עבור קולקציית "גיים נייט" החדשה של הרשת. הבחירה בו משקפת את הקשר ההדוק בין FIX לעולמות הדיגיטל, הצעירים והגיימינג, תוך חיזוק מעמדו של דילן כדמות מובילה בתחום. חומרי הקמפיין בכיכובו יעלו לרשתות החברתיות ובחנויות הרשת.

דרור בקמפיין החדש, צילום באדיבות יחסי ציבור
סוכנות אותנטיק המייצגת את דרור מסרה: "אנו מברכים את דילן דרור על שיתוף הפעולה החדש עם מותג האופנה FIX. אנו גאים ללוות אותו בעשייתו הענפה וממשיכים לייצר עבורו את שיתופי הפעולה החדשניים והמדויקים ביותר".
עוד ב-
כזכור, לדרור יש חיבור עם עולם הגיימינג, אותו הוא ממנף לטובת התפתחות עסקית. לאחרונה נודע כי הכוכב עושה צעד ענק בעולם העסקים ופותח רשת משחקיות מיוחדת בשם "דילנד" בפריסה ארצית. כחלק מהמהלך צפויים להיפתח לא פחות משלושה סניפים, בהשקעה של כ-13 מיליון שקלים בסך הכל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה