טלוויזיה

טיילור מלכוב מתפוצצת על האח הגדול? "אלימות וחרמות"

האח הגדול שוב מעוררת סערה ברשתות החברתיות אחרי שידור הפרק אתמול, בו הסנקציות נגד סתיו קצין החמירו. טיילור מלכוב התייחסה בכאב: "הייתי שם, נטו בריונות אלימות וחרמות"
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
העונה של האח הגדול ממשיכה לסבך את רשת 13, כאשר על המסך אתמול שודרה סצינה בה המתמודדות סתיו קצין - שעוררה לא מעט שערוריות בעצמה - נמצאת תחת סנקציות קשות מטעם שאר בנות הבית. בעקבות שידור הסצנה, יום שני ברציפות שלרשות השניה מגיעות תלונות על המשדר ברשת 13, בהן נטען כי ההפקה נותנת יד לחרם על המסך.
מי שהתייחסה לפרק ששודר אתמול והתבטאה בחריפות בעקבותיו היא טיילור מלכוב, ששיתפה את העוקבים שלה בסטורי, "היה לי יום פשוט קשה נפשית בלי קשר לשום דבר. אבל לראות את הכמות אלימות הזאת במדינה ברשת חברתית חדשה כאילו גם ככה אין מספיק ששם במיוחד הכל רפש ורוע". 
מלכוב התייחסה לסצינה המדוברת ברמיזה וכתבה, "בנוסף גם בטלוויזיה, זה פשוט בלתי נסבל. אנחנו אומרים שזה מהחינוך, ואז זה גם מגיע מהטחווייה, ומהדמויות שאמורות לבדר ולהצחיק, ולהקליל ולהנעים, ובמקום זה - נטו בריונות אלימות וחרמות על המסך. אחרי זה מתפלאים איך ילדים מתאבדים ונכנסים לדכאונות. אני הייתי שם עמוק בדיכאון בתור ילדה בת 14, 15 ושעד היום חווה הכל.
"גם כשהייתי חזקה הייתי חלשה, ויש כאלה שפשוט לא ייראו עליהם ולא יהיו סימני אזהרה לפני. זה חייב להיפסק ויד אחראית לדבר הז. תתחילו מעצמכם קודם כל".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ספיר ושניר רעים מאין כמותם
    רפי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ספיר התנהגה באלימות פיזית כלפי סתיו תפסה לה ביד בחוזקה ודחפה אותה על דבר כזה צריך להעיף זה התקנון של האח הגדול משהו מסריח שלא העיפו את ספיר ושניר
    סגור