טלוויזיה

דרמת ענק באח הגדול: המתמודד הזה יעוף הביתה?

בהפקת האח הגדול וברשת 13 מסרו: "מתייחסים בחומרה רבה לדברים שאמר שניר ופועלים למנוע שיח מסוג זה על המסך. שניר יזומן לחדר האח הגדול לשיחת נזיפה לפני אזהרה. כלומר אם יתבטא בסגנון זה שוב, יהפוך לדייר על תנאי. השיחה עם שניר תשודר בקרוב בפרק"
מערכת ice |  9
בוגרי האח הגדול באירוע הכניסה (צילום יחצ רשת)

הקללות של שניר בורגיל יעלו לו במקומו באח הגדול? העונה של האח הגדול ממשיכה ליצור שיח ברשתות החברתיות, ולהציג קטעים אפילו קשים לצפייה עם שפה נמוכה ומכוערת ועם קללות שהאוזן של האדם הסביר איננה מסוגלת לשמוע, עד כדי כך שהיא עשויה להסתיים בשליחה של מתמודד הביתה.

בעקבות הקללות הקשות שלו לסתיו קצין, בהפקת האח הגדול וברשת 13 מסרו: "מתייחסים בחומרה רבה לדברים שאמר שניר ופועלים למנוע שיח מסוג זה על המסך. שניר יזומן לחדר האח הגדול לשיחת נזיפה לפני אזהרה. כלומר אם יתבטא בסגנון זה שוב, יהפוך לדייר על תנאי. השיחה עם שניר תשודר בקרוב בפרק".
כזכור, שניר בורגיל נשמע אמש (שישי) פותח פה על סתיו קצין ומשתמש במילים קשות: ״הבת ז#*ה הזו תמיד גורמת לי לריב איתה, כו#לאימא שלה בגבס. המזרובה המ#$יינת הזאת. בא לי לבעוט לה בראש. שטן האישה הזאת, עוד לא פגשתי דברים כאלה״, חבריו במטבח ניסו להרגיע אותו ללא הועיל.
השאלה שנשאלת כעת ברשתות החברתיות היא האם המתמודד יזכה לאזהרה או אפילו לסנקציה קשה יותר מצד האח הגדול, שבעבר גם העיף דיירים על התנהגות לא נאותה בעליל. האם סדרת הקללות הזו שווה פעולה קשה מצד הפקת התכנית?


העונה הנוכחית של ה"אח הגדול" עושה רעש ברשתות החברתיות לאחר שכבר היו ביקורות במגוון נושאים כמו החפצת נשים, חרם ונושאים נוספים הקשורים לחברה הישראלית, היו גם לא מעט התבטאויות מיניות כמו: "לכי תתלבשי, אני אדם נשוי", שגרמו לאש ברשתות החברתיות.
 

תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אח הגדול (ל"ת)
    אילנה 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    שיח
    איציק 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יוזמן לשיחה עצם הקללות מקומו מחוץ למסך אבל רייטינג קופץ בראש אולי אחרי כמה מהלו ות יבינו
    סגור
  • 4.
    ההפקה נותנת יד לגועל
    חוה 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    8 0
    שניר, שי ובן בריונים שמשתמשים בשפה הכי נמוכה שיש ובווליום הכי גבוהה שאפשר. עכשיו הצטרפה גם ספיר. כמה רוע וחוסר יכולת הבנה לסתיו שזועקת לאוזן קשבת. לא שאני מצדיקה את כל המעשים שלה אבל יש לציין שהיא ברזל, חכמה ומתוחכמת ומצחיקה אותי מאוד. והם הבריונים נופלים ברשת שלה. חבל שהרמה הפעם כל כך נמוכה ומהולה בכל כך הרבה רוע. אחים, בני זוג, מה עוד האח הגדול? את מי עוד תרצה להעצים?
    סגור
  • 3.
    שניר ספיר שי ניקול לין ובן הרשעים
    רפי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איזה צביעות צריך להעיף את שניר דחוף זה כבר לא ראליטי זה תוכנית פוגענית עד מאוד פוגעת בחינוך ילדנו זה בריונות לשמה על המסך שניר צריך לעוף מהאח הגדול כולל אחותו ספיר וכן את לין ניקול ושי הם החלק הכי רע ומסוכן בחרם על סתיו אחריהם בן הנוכל ואברהם הבוגד והנחש
    סגור
  • 2.
    ההפקה בכלל לא התייחסה לגועל
    אני 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    10 0
    עד שהתופים כולם העלו את זה על הכותרות ..בושה שככנ מתנהל הפח הגדול במקום להביא דוגמאות. יפות וטובות מבחא את הסחלה שבסחלה ואת זה הילדים קולטים כמו המדינה בדיוק שמנוהלת ע"י פחחחחח
    סגור
  • 1.
    האמת שסתיו לא מתנהלת כראוי ויכולה להוציא אנשים מדעתם (ל"ת)
    פ 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • רק כי היא שותקת ולא עונה בקול הם מרשים לעצמם
    לירז 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד לא מדבר לא יפה לאחרים הם יודעים שהיא בד אין לה את חמולת הבורגולים אז הם מרשים לעצמם
    סגור
  • מתחילת העונה הן מתאכזרים אליה
    שלי אשרמן 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אי אפשר לדרוש ממנה לשתוק, הם רומסים את מי שלא הולך עם הדעות שלהם. העיקר שותים סיגריות כמו מים וחיים כאילו הם אדוני הבית. סתיו יישר כוח אני כולי תקווה שתזכי.
    סגור
  • נו ו..
    רעות 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אז סתיו מתנהגת לא יפה עדיין לא מנבלת את הפה ומאיימת אז מותר לבריונר להוציא את המחלה שלו עליה? הוא ואחותו לא מפסיקים ללכלך עליה מקללים אותה בפניה משפחת הפשע היו צריכים לעוף מזמן ולמי שמחובר לסאגה הזאת רחמים עליכם
    סגור