טלוויזיה

פאולה רוזנברג נעלמה משידור, ליאון שבור: "הכלבה מתה"

ליאון, בעלה שהגיע לאולפן קשת 12 פתח את השידור ואמר: "ריטה מחליפה את פאולה היום. אני מרגיש צורך לספר לכם שאתם סוג של משפחה איתנו, הכלבה שלנו גרטה מתה הלילה. היא הייתה מבוגרת וחיה איתנו במשך שש שנים. איתנו היא עוד רצה ובמיטבה"
מערכת ice |  3
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)
בחודשים האחרונים, מגישת קשת 12 פאולה רוזנברג ליוותה את כלבתה גרטל לוטרינרים פעם אחר פעם בשל לא מעט בעיות רפואיות, אחרי חודשים של מאבקים, אמש (חמישי) היא נפטרה והותירה את משפחת רוזנברג כואבת.
ליאון, בעלה שהגיע לאולפן קשת 12 פתח את השידור ואמר: "ריטה מחליפה את פאולה היום. אני מרגיש צורך לספר לכם שאתם סוג של משפחה איתנו, הכלבה שלנו גרטה מתה הלילה. היא הייתה מבוגרת וחיה איתנו במשך שש שנים. איתנו היא עוד רצה ובמיטבה".

עוד סיפר: "בלילה היא הרגישה לא טוב ושם אצל הוטרינר ושם ליבה נדם. כל מי שיש לו חיית מחמד יודע שזו פרידה עצובה. לא ראיתי מישהו מטפל בחיית המחמד שלו כמו פאולה, חבקו חזק את החיה שלכם הבוקר". ריטה אמרה: "אני שולחת חיבוק לפאולה ואני ראיתי את הפוסט שלה, תנחומינו מכולם, כי הכרנו אותה טובה".
כזכור, רוזנברג העלתה פוסט עצוב במיוחד לפייסבוק שלה עם תמונה של כלבתה האהובה: "גרטל הכלבה שלנו, היפה והאהובה כל-כך והטובה והשובבה נפטרה לפני כשעה. אני אוהבת אותך ומתגעגעת אליך. תודה על כל-כך הרבה רגעים מופלאים שהעברנו יחד. היית חברה מושלמת, אני בוכה כי עצוב לי, אבל גם שמחה שאת לא סובלת כמו שסבלת בימים האחרונים".
 
עוד כתבה המגישה: "תודה על הרכות שהבאת לחיי ועל שלימדת אותנו על חמלה ועל מסירות ועוד המון דברים שאי-אפשר ללמוד בשום דרך אחרת. תודה על הנשמה הגדולה והמיוחדת שלך".
לסיום הדגישה: "תמסרי ד"ש לוירג'י, סוף-סוף תפגשי אותה, תגידי לה שאנחנו מתגעגעים גם אליה ולא נשכח אתכן לנצח. תודה לכל מי שדאג לשלומה בחודשים האחרונים ושלח לי הודעות מחממות לב, גרטוש שלנו נלחמה כמו פייטרית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עצוב?? (ל"ת)
    עצוב 06/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    פאולה ...
    צ.ר. 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לכו כבר הביתה !
    סגור
  • 1.
    כלבה לא נפטרה. היא מתה.
    ישראל 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נפטר הוא מי שמותו פטר אותו מעול מצוות.
    סגור