טלוויזיה

גיא לרר יסתום לאורחים את הפה? "בשבילי זה בזבוז זמן"

לכבוד התוכנית החדשה, המגיש של הצינור הציג: "תכירו: 'כפתור המיוט'. כפתור שמשתיק את המיקרופונים של כל האורחים חוץ משלי. מיועד לפתור את המצב הנפוץ לאחרונה שבו אורחים צורחים אחד על השני בלי שאפשר להבין משהו"
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
גיא לרר מוכן לעתיד החדש שלו ושל 'הצינור', תוכנית הלייט נייט של רשת 13 בשנים האחרונות שנחשבת לאחת האהובות ועם הילה של חשיבות לטובת הציבור, שעוברת החל מהערב (ראשון) לשעה 19:00,  כפי שנחשף לראשונה ב-ice.
מי שלא הולכים ליהנות כל כך הם האורחים הצעקניים והקולניים שיגיעו: "תכירו: 'כפתור המיוט'. כפתור שמשתיק את המיקרופונים של כל האורחים חוץ משלי. מיועד לפתור את המצב הנפוץ לאחרונה שבו אורחים צורחים אחד על השני בלי שאפשר להבין משהו".
לרר העלה תמונה עם הכפתור החדש שינסה להביא סדר לתוכנית: "אולי יש עורכים שחושבים שזו טלוויזיה טובה, אבל בשבילי זה בזבוז זמן, שריפת אנרגייה יקרה ובעיקר חור בראש. מהערב בשבע, די".
בינתיים, לרר סיפר בהתרגשות על המעבר: "זהו, זה רשמי עם תאריך ופלומבה. יום ראשון, בול בשעה הזו, אני אפסע הביתה, אחרי (!) תוכנית, אכנס הביתה ואגיד לבנות הקטנות שלי: אני האבא שלא זכיתן לראות בשנים האחרונות. יום ראשון הבא, שבע בערב".
 
הרצועה היוקרתית של היום כדי להתחרות ב'תוכנית חסכון' של קשת 12 ו'שבע' עם אילה חסון בכאן 11, אבל זה לא נראה כל כך פשוט כרגע. אבל רגע לפני המעבר בין המשבצות, ברשת 13 בכלל רצו להשאיר את רביב דרוקר במשבצת שהייתה אמורה להיות מחולקת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה