טלוויזיה

חיים לוינסון בדרך לריאליטי? זה השותף המפתיע שיצטרף אליו

לוינסון יחד עם קובי אריאלי יקחו חלק בעונה החדשה של "המטבח המנצח VIP" בקשת 12, בה שופטים חיים כהן ורותי ברודו
מערכת ice |  1
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
בעוד הרשות השנייה החליטה לפתוח בהליך הפרה נגד תחנת 103FM. תהליך ההפרה נפתח לאחר העימות הסוער בו תקף מילולית באופן בוטה חיים לוינסון את אראל סג"ל בתחילת החודש, לוינסון מתרכז גם בעולמות אחרים מחוץ לרדיו.
על פי פרסום ראשון במאקו, לוינסון יחד עם קובי אריאלי יקחו חלק בעונה החדשה של "המטבח המנצח VIP" בקשת 12, בה שופטים חיים כהן ורותי ברודו. השניים ששונים מבחינת ההשקפה הפוליטית, נחשבים לחברים טובים וקרובים כשלאחד מהם יש ידע בבישול.
אריאלי הגיש לא מעט שנים סדרות בישול לצד שפים כמו שאול בן אדרת בערוץ 2 וכעת יחד יתמודדו מול ספיר וליאור נרקיס, חזי דין ואימו מעיין אדם ואמא שלה. האחרונה אגב זוכרת אותו לא כל כך לטובה מימיהם יחד בפאנל של ניב רסקין בחדשות הבוקר.
העימות בתוכנית התרחש לאחר שסג"ל גיחך על טענה שלוינסון הציג בנוגע לסגירת התיק בפרשת המימד החמישי. לוינסון התחיל לקלל את סג"ל ועזב בזעם את השידור לאחר מכן: לוינסון אמר: "לך תזדי*ן, שופר עלוב, לקקן תחת של ביבי".  סג"ל לא נשאר חייב, תקף בחזרה ואמר: "ברברי, בחיים לא אשדר איתו יותר". בהמשך לוינסון התנצל ואמר: "אמרתי משפט שאני לא צריך להגיד ואני רוצה להתנצל בפני המאזינים".
במכתב שנשלח אל התחנה מטעם נציב פניות הציבור נכתב: "קיבלתי את פנייתך ועוד כמוה, שקבלת בה על התבטאותו של העיתונאי והשדרן חיים לוינסון. בעקבות הפניות פניתי לגורם המשדר".
כזכור,103FM הגיבה וכתבה: "במהלך ויכוח באולפן לוינסון התפרץ והשתמש - ספונטנית - בביטוי לא ראוי. הנהלת התחנה העירה לו על כך ודרשה את התנצלותו, והוא אכן עשה כן. אנו מצרים על אי הנעימות שנגרמה למאזינים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לוינסון טיפוס דוחה !!! (ל"ת)
    מיכל 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור