טלוויזיה

אופירה אסייג נגד ההפגנות? "עוד יום עצוב במדינת ישראל"

המגישה של קשת 12 כתבה: "לא לומדים, לא עובדים, לא מאושרים, לא ישנים, לא מחייכים, להיות עם חופשי בארצנו". בסטורי נוסף היא כתבה על רקע המשדר המיוחד בקשת 12 'ISRAEL 2023'"
מערכת ice |  3
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
מגישת קשת 12 ואחת הטאלנטיות הבולטות של הערוץ, אופירה אסייג, ממשיכה לקחת חלק אקטיבי במחאות נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט, כאשר גם היום (חמישי) היא הביעה את דעתה על מה שקורה ברחובות.
אסייג כתבה בסטורי שהעלתה: "עוד יום עצוב במדינת ישראל, לא לומדים, לא עובדים, לא מאושרים, לא ישנים, לא מחייכים, להיות עם חופשי בארצנו". בסטורי נוסף היא כתבה על רקע המשדר המיוחד בקשת 12 'ISRAEL 2023'.

כזכור, בהזמנה של מארגני המחאה נכתב: "ביום חמישי הקרוב (9.3), בשעה 09:00, כולנו נגיע לנתב"ג עם רכבים מכל הארץ. נפעל בשיטה פשוטה: נוסעים באיטיות ועוברים בין הכניסות לנתב"ג לבין טרמינל 3, ובחזרה, בסבבים."
"ככל שנהיה יותר רכבים כך נוכל להשפיע על הפעילות בשדה לשעות רבות. המטרה היא ליהנות מנסיעה איטית ברחבי נתב"ג. תביאו מוסיקה, פודקאסטים. הצטרפו לקבוצה, והזמינו חברים! לשתף בכל הכוח בין כל הקבוצות. להצטרפות לקבוצה השקטה: מי שלא יתאם עם המנהלים לא יקבל תשלום! יש לשלוח למנהלים שם מלא וסוג רכב לצורך הרשמה לקבלת תשלום".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אופירה סייג
    איילה 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירה את מגעילה ברמות מכוערת שמולנית תתבישי לך בתוכנית שלך את כזו מזוייפת בראיון שלך
    סגור
  • 2.
    שאלוהים יקח אותה !! (ל"ת)
    אסף 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מטורללת
    סימה 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל שנותנים לה במה
    סגור