טלוויזיה

אופירה אסייג עצבנית: "אנחנו? במלחמת אחים, הממשלה יצאה להפיכה"

כל הרשויות המקומיות כולל תל אביב, דרך הרשויות החרדיות ועד הפזורה הבדואית בנגב הצטרפו לשביתה של מרכז השלטון המקומי. אלא, שיש גם כמה רשויות בודדות לא הצטרפו לשביתה ובראשן ירושלים. אילו שירותים לא יינתנו? התשובות בפנים
מערכת ice |  2
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)

על רקע ההחלטה של מרכז השלטון המקומי, בהובלת חיים ביבס, להכריז על שביתה אמש ברשויות המקומיות כשהבוקר (חמישי). הצטרפו כל הרשויות המקומיות כולל תל אביב, דרך הרשויות החרדיות ועד הפזורה הבדואית בנגב לשביתה ובמסגרתה לא ניתנים שירותים לאזרח כולל פתיחת מוסדות הלימוד, אופירה אסייג מגישת קשת 12, מפנה אצבע מאשימה.

אסייג כתבה בין היתר בסטורי נוקב שהעלתה לאינסטגרם שלה: "אז הילדים שלנו מחפשים את עצמם במקום ללמוד! הרחובות מלאים בפחים שלא מפונים, טילים עפים בדרום, פיגועים מפחידים, מכות באוטובוסים קללות בכבישים השקל נחלש איראן מתחזקת נסארללה מתחמם, הדולר מזנק". 
 



לסיום עקצה המגישה: "ומה מעניין את ביבי? להחזיק לו את הדירות בירושלים ובקיסריה. ואנחנו? במלחמת אחים! למה? כי ממשלת נתניהו יצאה להפיכה משטרית וזה כל מה שמעניין אותם".

מעבר למוסדות החינוך שנסגרו, שירותי העירייה שאנו רגילים לצרוך מושבתים גם כן לא יינתנו. בין היתר, לא מתבצע איסוף אשפה, משרדי הרווחה לא פועלים, וגם - פקחי העירייה לא רושמים דוחות לנהגים. בשל פיקוח נפש, שירותי הבריאות לא צפויים להיפגע מהשביתה.
 

בכ-97% מהיישובים השביתה כוללת גני הילדים, בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים, התיכונים מושבתים בכל רחבי הארץ. החינוך המיוחד פועל כרגיל וכן גם מוסדות החינוך לגילאי 0-3 כמו גם ויצ"ו ונעמ"ת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אישה של כאוס ושנאה לחצי עם
    סימה 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מבישה
    סגור
  • 1.
    סליחה אבל מי זו? היא נראת מנותחת מן הת*ת (ל"ת)
    לא מבין 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור