טלוויזיה

בן אל תבורי מתנער מסטטיק? זה הריאליטי בו יככב

תבורי הצעיר קיבל הצעה להשתתף בעונה הבאה של "מחוברים" ב-HOT והוא שוקל בחיוב. יש לציין כי הצדדים, לפי הדיווח, נמצאים במשא ומתן מתקדם, יש רצון הדדי ואם יהיו הסכמות לגבי התנאים זה יצא לפועל
מערכת ice |  6
סטטיק ובן אל (צילום פייסבוק/ סטטיק)
אחרי הסרט בקשת 12 שגולל את החודשים האחרונים בקריירה המשותפת שלו עם בן אל תבורי ואת הנישואין עם שרית פולק, ביום רביעי שוחרר רשמית האלבום של לירז רוסו והוא מיד הפך ללהיט ביוטיוב ואף קיבל פרגון מבן אל תבורי למרות הריב ביניהם מוקדם יותר טרם השידור. נראה שבאמת תבורי כבר מתקדם הלאה בחייו.
על פי פרסום של יפעת הללי במאקו, תבורי הצעיר קיבל הצעה להשתתף בעונה הבאה של "מחוברים" ב-HOT והוא שוקל בחיוב. יש לציין כי הצדדים, לפי הדיווח, נמצאים במשא ומתן מתקדם, יש רצון הדדי ואם יהיו הסכמות לגבי התנאים זה יצא לפועל.
כאמור, בשבוע שעבר אלבום הבכורה של סטטיק עלה ליוטיוב של "סטטיק ובן אל", שמציגה את התוכן שיצרו הצמד במשך שבע שנים ומחזיק כמיליון רשומים, מדובר בנכס מבוקש שווה עשרות אלפי שקלים בחודש. לדברי המנהלים, מדובר ברצון טוב ומחווה לבן אל.
 
"זה נעשה בשביל שיהיה קל יותר לבן אל כשהוא יוציא מוזיקה בשנה הקרובה", סיפרו ל-mako מקורבים לשניים. "הוא יוכל להוציא מהערוץ של 'סטטיק ובן אל' וליהנות ממיליון הרשומים בעמוד". אבל מה עם ההכנסות? יש לציין כי בכל הנוגע לשירים המשותפים הם מתחלקים שווה בשווה כמו שהיה עד עכשיו
סטטיק כתב: "זהו, רשמית נולדתי מחדש. אלבום הסולו שלי - ״לירז״ בחוץ בכל הפלטפורמות. אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל מי שידו הייתה בדבר. לגורדי שניהל מוסיקלית והפיק את האלבום, לטריאנגל עם העיבודים המטורפים, לרון ביטון איתי שמעוני ודור גל על העזרה המטורפת בכתיבה"

עוד הוא הוסיף בתודות: "לאח שלי קובי שהיה לידי כל השלושים יום בוילה, להאביק דרור על עבודה מפחידה וכמובן לאורון ויואב. זה חתיכת מסע לעבור והנה זו רק יריית הפתיחה. אז - איזה שיר הכי אהבתם?".
תבורי כתב בסטורי שהעלה עם תמונה שלו ושל סטטיק: "בהצלחה עם האלבום סטטיק, מכל הלב. אהבת חינם". איתי לוי שלו יש דואט עם סטטיק כתב: "אח שלי המוכשר, בהצלחה באלבום החדש, כיף וכבוד לקחת בו חלק". סטטיק הגיב לדבריו של בן אל והודה לו: "תודה אחי, מעריך. ואוהב אותך בחינם וגם לא בחינם".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ראש עיין
    דפי זמיר 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלירז ובן אל תבורי אתם יצאתם מדעדכם מיד להשלים ולחזור ולהוית שוב צמד ולהוית ביחד אני מעריצה שלכם אני דורשת ממכם לאפסיק את הבוגז ולהשלים מיד אחרת אנחנו כל המעריצים שלכם נעשה את זה
    סגור
  • 5.
    לעומת העכבר משקפיים
    לבן אל יש לוק 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבדל שמיים וארץ
    סגור
  • 4.
    בן אל
    ורדה 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בן אל זמר מעולה שיהיה לו בהצלחה אוהבים אותך
    סגור
  • 3.
    בן אל אתה זמר ולא משמיע קולות רקע כמו סטטיק
    שרון 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני בטוחה שמחכה לך עתיד מזהיר
    סגור
  • 2.
    בן אל שר יפה
    סוזי 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שידאג להוציא לבדו כמה שירים יצליח לו בגדול
    סגור
  • 1.
    מאז ימי שי גולדן מיחזור (ל"ת)
    88 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור