ויראלי

סטטיק מתחרט? "היו פיצוצים קשים, לא שופט את בן אל"

הראפר נתן עוד זווית לפירוק היחסים עם שותפו על הבמה: "הכל טעון. המטענים אחד על השני הצטברו. היו לנו פיצוצים מאוד קשים. אני לא אתחיל לספר מה הסולם ריכטר של סטטיק ובן אל, אבל אני יכול להגיד שזה הגיע עד לכאן, זאת האמת הטהורה של הדבר"
מערכת ice | 
סטטיק ובן אל (צילום משה נחומוביץ')
אחרי הסרט שעורר סערה "לירז – הגירושים הכפולים של סטטיק", הזמר התארח לראיון אצל "גיא פינס", כאשר אנשי מערכת התכנית התיישבו לראות עימו את הקרנת הבכורה של הסרט, שם הוא גם סיפר על התחושות שלו אחרי שראה את התוצר הסופי.
סטטיק אמר: "בסוף זה החיים האמיתיים. כל הסיפור, כל השמועות, אני חי את זה, זה החיים שלי. לכולם זה נוח להעביר ביקורת ולהסתכל על זה מהצד, להנות מזה כאיזה תוכן, אני היחיד שבאמת חי את הדבר הזה".

על הריב החריף שתועד בינו לבן אל תבורי אמר: "קודם כל הוא צדק באותו ויכוח ספציפי, אבל חוץ מזה היה מאוד טעון. זה המצב שהיינו בו, הכל טעון. המטענים אחד על השני הצטברו. היו לנו פיצוצים מאוד קשים. אני לא אתחיל לספר מה הסולם ריכטר של סטטיק ובן אל, אבל אני יכול להגיד שזה הגיע עד לכאן, זאת האמת הטהורה של הדבר".
על הפרידה בין הצדדים: "גם בפוסט של 'הסוף של סטטיק ובן אל' הוא לא הגיב, כשהתגרשתי הוא לא דיבר איתי, ביום הולדת הוא לא דיבר איתי. הוא ניתק קשר לחלוטין. אני לא יודע אם אני פגוע כי אני לא שופט אותו, אני באמת מנסה להיכנס לנעליים שלו, הוא במצב שהוא כנראה בסטרס ואני לא יודע מה קורה לו בחיים היום. אני יכול להגיד שאני לא מתנהל ככה, גם כשהוא לא שלח לי ביום הולדת ב-8, בסוף אותו חודש יש לו יום ההולדת ושלחתי לו הודעה. הוא ענה הודעה קרה והבנתי שאין עם מי לדבר, אני לא הייתי מתנהג כמוהו".
הטענות נגדו שכביכול זרק את השותף שלו 'תחת הגלגלים': "אני לא מרגיש שזה נכון. אני חושב שאני אומר לו הרבה דברים שמרימים לו מאוד. אנשים קצת שכחו בסיפור הזה שאני מדבר על זה כי אני חייב, כי הכריחו אותי, לא כי החלטתי להוציא את הבפנים שלי החוצה. לא הייתי מרגיש שאני צריך להיות כזה חשוף אם לא היו מכריחים אותי להיחשף. בסוף רציתי לגרום לכולם להבין עוד פעם שאני לירז, סטטיק זה שם במה".
עוד אמר: "בטח, מפחד מהלא נודע. אני מוזיקאי, זה לא שאני מייצג חיים נורמטיביים או חיי משפחה. אנשים רוצים שיהיה לי סיפור דיסני, וגם אני הייתי שמח, אבל זה לא קרה לי. אתמול בכיתי במיטה, המכה של כל מה שקורה זה מאוד אמיתי בשבילי. אני בן 32, מבחינת ילדים אמרתי שאני אהיה אבא מבוגר, אני מבין יותר ויותר שאי אפשר לתכנן כלום".
לסיום טען: "חד משמעית, נהנתי מכל רגע. גם ברגעים הקשים שאני מסכם אותם, אז נהנתי. זה סיפור ששווה לספר. בסוף בגיל 80 כשאסכם את החיים שלי, שרית ובן אל וכל מי שבחדר הזה, הוא חלק מהסיפור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה