ויראלי

סטטיק פותח את הלב: "היו לי הרבה גלים וסערות"

אחרי הסרט עליו בקשת 12, סטטיק הודה לאמנים שסייעו לו להרכיב את אלבום הבכורה: "תודה ענקית לכם, שלקחתם הפסקה החיים כדי לעזור לי להגשים את עצמי. לא משנה לאן האלבום או אני נגיע - תמיד תהיה לכולכם זכות על חלק מהדבר הזה שנקרא סטטיק. אוהב אתכם אחד אחד. תודה"
מערכת ice | 
סטטיק (צילום פייסבוק)
במשך שבע שנים  הצמד המוזיקלי הכי מצליח בישראל סטטיק ובן אל תבורי, ששלטו בתעשייה ביד רמה נפרדו בהודעת טקסט. תבורי הצליח לתפוס את לירז רוסו, לא מוכן ונפרד ממנו ואז החלה דרכם כל אחד במסלולו. אמש שודר(שלישי) בקשת 12, הסרט על חודשיו האחרונים של סטטיק בקריירה המשותפת ושם גם הוצגה התקופה שלו בווילה בקיסריה עם האמנים שעזרו לו להרכיב את אלבום הבכורה שלו.
סטטיק כתב בפוסט שהעלה לאינסטגרם: "אני מקבל כל כך הרבבה אהבה וביקורת חיובית על המוסיקה באלבום שהייתי חייב לעשות עוד פוסט כזה. התמונה הזו צולמה ביום הראשון של הוילה. לא היה לנו עדיין מושג מה הולך לקרות ואיזה מסע אנחנו הולכים לעשות יחד. בתמונה הזו אנחנו לא לגמרי חברים - היום אנחנו משפחה. את גורדי, דור גל, רון בי, עמית ועידו הטריאנגלים ואיתי שמעוני - באמת שזה לא היה קורה בלעדיכם".
עוד כתב: "זה נכון שברמה האישית היו לי הרבה גלים וסערות, אבל בסוף זו המוסיקה שמדברת. תודה ענקית לכם, שלקחתם הפסקה החיים כדי לעזור לי להגשים את עצמי. לא משנה לאן האלבום או אני נגיע - תמיד תהיה לכולכם זכות על חלק מהדבר הזה שנקרא סטטיק. אוהב אתכם אחד אחד. תודה".
כזכור, סטטיק הודה במהלך הסרט: "מאוד פגע בי שהוא עשה את זה ככה, בהודעה - אבל באמת הגיע הזמן, זה לא בגלל ההקלטות, זה כי משהו אחר מת שם. זה כבר לא היה צמד, זו הייתה עבודה. זה התחיל בתור שני חברים, וכבר לא היה שני חברים".
לאחר מכן החל לחשב מסלול מחדש: "המעבר מצמד ללבד מלחיץ, אבל גם כשאני קטן אמונה, האנשים שסביבי נותנים לי כל כך הרבה אמונה. אני לא רוצה להסתכל על זה כוואיי, איזה מסכן אני שאני לבד עכשיו. איך אתמודד? מעדיף להסתכל על זה כהזדמנות. רוצה להוכיח שאתה יכול? בהצלחה. אני יוצא לקרב עם חיוך, לא בפחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה