ויראלי

סטטיק ובן אל נפרדים סופית: זו הפעם האחרונה ביחד

קשת 12 העמידה את הזמר במסכה כתחרות החזקה ביותר שלה לריאליטי של רשת 13 'הישרדות' כאשר סטטיק שפט ביחד עם בן אל, אך המשדר של חצי הגמר היה גם האחרון שלהם יחד ובגמר יהיה זה רק סטטיק, כאשר הצילומים נערכו בתקופת ההסתבכות של תבורי
מערכת ice |  1
סטטיק ובן אל (צילום דנה קופל)
העונה הנוכחית של ״הישרדות״ ברשת 13 נלחמה ראש בראש והפסידה ל״הזמר במסכה״ בקשת 12, קשה היה להחמיץ את העובדה שבן אל תבורי וסטטיק עדיין היו בה יחד. התכנית צולמה לפני מספר חודשים, עוד בטרם הפיצוץ ביחסים והפרידה המתוקשרת של השניים אחרי שבע שנות עבודה משותפת.
אלא שאמש (רביעי) פרק חצי הגמר בו הודח ההיפופטם והתברר כי מדובר בבן ארצי, בנו של הזמר שלמה ארצי, היה הפעם האחרונה ביחד שלהם בעבודה משותפת לפני הפיצוץ הגדול של פרשת ההקלטות של תבורי וגם הפירוק של הצמד.
 
העונה שלישית לתכנית הכי נצפית בישראל חזרה לעונה חדשה בקשת 12, יחד עם 18 מהאנשים המוכרים בישראל מוסווים בתחפושות ענק מושקעות, שהתחרו על השואו הבימתי הטוב ביותר שיש לטלוויזיה להציע וכרגע שלושה מתחרים על הכתר בגמר.
גם העונה, עידו רוזנבלום ימשיך במשבצת המנחה ובצוות השופטים יככבו כאמור צדי צרפתי הבמאי הוותיק, אשת הטלוויזיה אופירה אסייג, הקומיקאי שחר חסון בעוד שסטטיק ובן אל עדיין משמשים כפאנליסטים.
למרות היתרון של 'הזמר במסכה', ב״הישרדות״ מתכוונים לשנות מעט את הסגנון בעונה הקרובה והמטרה היא להתמקד במוצר שמיועד לצפיה משפחתית בתקווה שהמספרים יעלו ויתנו תחרות לריאליטי השירה המצליח. ככל הנראה, ההשקה המדוברת תהיה באותו הערב ב-17 בדצמבר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתיבה מזעזעת
    ----- 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעברו על הכתיבה לפני שמפרסמים, מביך
    סגור