ויראלי

שימי תבורי משתולל על סטטיק: "נחש, המון מניפולציה רגשית"

אביו של בן אל התפוצץ על הקולגה לשעבר של בנו: "בסרט סטטיק מנסה לרמוז שבנאל לא חכם לא אינטילגנטי וזה לגמרי הפוך, כי הבן שלי חכם רגיש ואף אחד לא ילכלך עליו, זה לא הוגן מה שסטטיק עשה לו בסרט. אם סטטיק לא היה פוגש את בנאל לא היה סטטיק ולא לירז שהם שני אנשים שונים לגמרי"
מערכת ice | 
שימי תבורי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
אחרי הסרט בקשת 12 שגולל את החודשים האחרונים בקריירה המשותפת שלו עם בן אל תבורי ואת הנישואין עם שרית פולק, הבוקר (רביעי) שוחרר רשמית האלבום של לירז רוסו והוא הרגיש צורך לשתף את עוקביו, אבל היה מי שזעם על הסרט ולא מיהר לשכוח, כמו שימי תבורי אביו של בן אל.
תבורי האב צפה בסרט ומסר בזעם ל-tmi: ״יהודית ידעה שסטטיק נחש היא גם אמרה את זה בעבר, היא קלטה את אופיו. סטטיק הוא שני אנשים בתוך אדם אחד. שני פרצופים והמון מניפולציה רגשית".

עוד טען:" "לעומתו בנאל תמים וישר. אף אחד לא ינמיך את כבודו של בן אל. בסרט סטטיק מנסה לרמוז שבנאל לא חכם לא אינטילגנטי וזה לגמרי הפוך, כי הבן שלי חכם רגיש ואף אחד לא ילכלך עליו, זה לא הוגן מה שסטטיק עשה לו בסרט. אם סטטיק לא היה פוגש את בנאל לא היה סטטיק ולא לירז שהם שני אנשים שונים לגמרי".
סטטיק כתב: "זהו, רשמית נולדתי מחדש. אלבום הסולו שלי - ״לירז״ בחוץ בכל הפלטפורמות. אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל מי שידו הייתה בדבר. לגורדי שניהל מוסיקלית והפיק את האלבום, לטריאנגל עם העיבודים המטורפים, לרון ביטון איתי שמעוני ודור גל על העזרה המטורפת בכתיבה"

עוד הוא הוסיף בתודות: "לאח שלי קובי שהיה לידי כל השלושים יום בוילה, להאביק דרור על עבודה מפחידה וכמובן לאורון ויואב. זה חתיכת מסע לעבור והנה זו רק יריית הפתיחה. אז - איזה שיר הכי אהבתם?".
תבורי כתב בסטורי שהעלה עם תמונה שלו ושל סטטיק: "בהצלחה עם האלבום סטטיק, מכל הלב. אהבת חינם". איתי לוי שלו יש דואט עם סטטיק כתב: "אח שלי המוכשר, בהצלחה באלבום החדש, כיף וכבוד לקחת בו חלק". סטטיק הגיב לדבריו של בן אל והודה לו: "תודה אחי, מעריך. ואוהב אותך בחינם וגם לא בחינם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה