ויראלי

סטטיק חושף לראשונה: נחתם הסכם סודיות עם גרושתו?

הזמר נשאל על הנושא והפציר: "תשאלי את שרית. מה ששרית אומרת קודש. האם אני פנוי לאהבה חדשה? לא, אני כרגע רק במוזיקה. קאמבק? "קודם כל אנחנו חברים מצוינים ואי אפשר לדעת, אני לא שולל כלום"

מערכת ice | 
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם)
בסרט "לירז - סטטיק חושף הכל", ששודר אמש (שלישי) בקשת 12, חשף סטטיק את סיום היחסים עם אשתו שרית פולק אחרי שנה של נישואין, בשל שמועות על בגידה שלו כביכול בה בזמן ששהתה בבית האח הגדול וחשף מי נפרד ממי, אבל בראיון אחר הוא הסביר משהו יותר מעניין, האם יש הסכם סודיות סביב הפרידה.
בראיון ל-TMI הוא נשאל על הנושא והפציר: "תשאלי את שרית. מה ששרית אומרת קודש. האם אני פנוי לאהבה חדשה? לא, אני כרגע רק במוזיקה. קאמבק? "קודם כל אנחנו חברים מצוינים ואי אפשר לדעת, אני לא שולל כלום".
בסרט, הוא ענה על שאלת הבגידה לכאורה עם אלה לי- האם קרה או לא קרה? ''לא רק שזה לא קרה, גם אין לזה שום הוכחה. . אף אחד, אף פעם לא. כל מה שהוצג כהוכחות, לא היה קרוב למציאות בשום צורה. אבל לאף אחד לא אכפת. בשביל העולם, זה קרה. כמה שזה לא קרה, זה קרה. אין לזה בסיס, וזו עובדה. כשיסמן את הכל, אמן שבגיל 80-90, יגידו שבין כל השנים היפות של סטטיק, הייתה לו פרשיה של בגידה. זה מה שיגידו עליי, לא משנה מה יקרה, איך נוכיח ומה נוכיח. אני כבר משלים עם זה שזה הסיפור שאני צריך לחיות איתו" 

מי נפרד ממי? "התייעצתי עם הפסיכולוג שלי כמה פעמים. הוא אמר לי: 'תשמע, לך תנקה את הראש'. זה מה שהוא הציע לי, ועשיתי את זה. עברתי לגור ביחידת דיור של חבר טוב, שזה בעצם 'הכוך, בשיכון מזרח. . הלכתי שם לאיבוד עם עצמי. לילות קשים, הרבה בכי, דמעות. זה כן נכון, זה לא נכון, תחזור, אבל למה אתה חוזר? אתה תחזור כי אתה לא רוצה לפגוע בה, אבל מה ימנע ממך עוד שנה שזה לא יקרה לך עוד פעם? מה עדיף, שתהיה עם ילדים ואז?"?
עוד הוסיף לסיכום: "המחשבות האלה רדפו אותי יום יום, כל יום, כל היום, ובסוף הגיעה ההחלטה בראש. באתי לבית בחיפה ואמרתי לשרית: אני חושב שהכי טוב לשנינו שנתגרש. הייתה שם סצינה מאוד לא נעימה, גם אני בכיתי. יצאתי משם, וזהו. ככה זה נגמר"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה