טלוויזיה

סטטיק חושף הכל: "אני מפוחד, ראיתם צד אחד"

רגע לפני שידור הסרט על חייו, כתב הראפר: "הרבה מכם בטוחים שכל הסיפורים עליי כבר נחשפו, אבל זה לא נכון. ראיתם רק צד אחד. צד שהיה מלא בהשערות, שמועות וסימני שאלה, אני מקווה שנישאר אוהבים גם אחרי הסרט"
כפיר אדר |  3
בן אל וסטטיק (צילום דנה קופל)
רגע לפני ששודר הסרט הערב (שלישי) בקשת 12 על החודשים האחרונים בקריירה של סטטיק כשותף של בן אל תבורי וכבעלה של שרית פולק, לירז רוסו בשמו האמיתי העלה פוסט חושפני במיוחד בו הוא מביע את התרגשותו.
סטטיק כתב: "עוד שעתיים בדיוק הסרט ישודר בפעם הראשונה. אני לא יודע איך להסביר לכם את התחושה, אני כל כך מרוגש מצד אחד ומפוחד מצד שני. הרבה מכם בטוחים שכל הסיפורים עליי כבר נחשפו, אבל זה לא נכון. ראיתם רק צד אחד. צד שהיה מלא בהשערות, שמועות וסימני שאלה".

עוד כתב: "החלטתי שלפני האלבום מחר אין לי ברירה אלא לשים לכם מול הפנים מסך שישקף יותר את מה שבאמת קרה - גם אם זה אומר שתראו אותי במצבים שעד היום הייתי מעדיף לשמור על עצמי. גם אני טועה, גם אני לא מושלם. השאלה היא מה אנחנו עושים עם הטעויות שלנו והאם אנחנו לומדים להתנצל כשצריך ולהמשיך קדימה. שמתי את כל הקלפים וכל הלב שלי בפרוייקט הזה. אני מקווה שנישאר אוהבים גם אחרי הסרט".
לסיום כתב: "תודה שאתם פה, כולכם. מאחל לכם צפייה מהנה.. שלכם לנצח. בהזדמנות זו אני רוצה גם להודות לקשת, לגל רז הבמאי שהיה באמת כל כך עדין ורגיש איתי , לכל הצוות שעבד בדבר הזה וכמובן לאורון ויואב שמפליגים איתי לכל פנטזיה לא משנה כמה היא רחוקה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בן אל תבורי
    נונה 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בריאות הנפש אין מה להשוות בינך לבין סטטיק אתה התקדמת בזכותו בלבד אז רד מהעצים תנחת על הקרקע
    סגור
  • 2.
    בלתי נסבל
    גלית 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יעזור הצופים אולי יקנו את הסרט המפוברק שבא להלבין אותך ולהוציא אותך צחור ומסכן אבל על בורא עולם אי אפשר לעבוד המטרה של הסרט היתה לגלות כלפייך אמפתיה ולקדם את האלבום שלך תבין נמאסת פרצוף האמיתי התגלה ואתה בלתי נסבללללללללל
    סגור
  • 1.
    אמת
    אמת 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משפט אחד ויחיד פעם אחת אתה למעלה ופעם שניה אתה למטה זהו העולם שלנו
    סגור