טלוויזיה

אופירה אסייג בשוק: "היינו בהלם גדול, הפספוס הכי גדול שלי"

רגע לפני הגמר, אופירה אסייג חושפת הכל על העונה הנוכחית: "אני מאוד גאה שחשפתי את אילנית. ברגע שהיא הניחה את היד על עידו רוזנבלום אמרתי: די, זאת אילנית. זה היה מדהים. גם לנחש את מיכל ינאי, בניגוד גמור לכולם שחשבו שמדובר בזוג נשוי - ואני הלכתי דווקא על זוג שעובד ביחד, אבל לא נשוי. היה קשה, אבל גם שווה"
מערכת ice |  5
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג סוגרת את העונה הכי לא צפויה בתכנית "הזמר במסכה" של קשת 12, אבל כזו שבה הצליחה לנחש לא פחות מ-5 מפורסמים, כולל כמה שמות מפתיעים במיוחד. אבל היה לה גם לא מעט רגעים של תדהמה בעקבות מתמודדים שלא צפתה.
אסייג סיפרה בראיון למאקו: "כששרית, גרושתו של לירז, התגלתה, היינו המומים בשולחן. לא הראו את כל הפרצופים ההמומים שלנו, אבל היינו בהלם גדול, הפספוס הכי גדול שלי זה שלא עליתי על יורם ארבל, האיש שנתן לי את המיקרופון הראשון בטלוויזיה, על הקווים. זה היה פספוס גדול. אחרי החשיפה הוא אמר: 'הייתי בטוח שאופירה תזהה אותי'. כיוון שהודה ששינה את הקול, אז אפשר קצת לסלוח ולמחול לי".

בין היתר היא זיהתה את אילנית "הצמר גפן המתוק" לוי, לינוי "הארטישוק" אשרם, מיכל "המלכה" ינאי ורפי "מצנפת הרמזים" גינת. "אני מאוד גאה שחשפתי את אילנית. ברגע שהיא הניחה את היד על עידו רוזנבלום אמרתי: די, זאת אילנית. זה היה מדהים. גם לנחש את מיכל ינאי, בניגוד גמור לכולם שחשבו שמדובר בזוג נשוי - ואני הלכתי דווקא על זוג שעובד ביחד, אבל לא נשוי. היה קשה, אבל גם שווה".
מי הפייבוריט בגמר? "אני לא יכולה לגלות מי הפייבוריטית שלי, אבל כן שלכל אחד ואחת מהמסכות שהגיעו לגמר מגיע לזכות. זה הולך להיות גמר לא רגיל, גמר שכל המשפחה צריכה לשבת עם פופקורן וסודה - את הגברים אפשר לפנק גם בבירה - וליהנות ביחד משלוש מסכות שכל אחת מהן נותנת הופעה טובה. חנן בן ארי יהיה אורח שלנו ויקפיץ את הקהל. הגמר מביא מצב רוח ברמה אחרת, וזה מגיע למדינה הזו. מזל שיש את 'הזמר במסכה', ובטח את הגמר הגדול".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ברקו
    רון סטון 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירה זה נכון שאת מצפצפת כי עדיין את בשליטה מלאה עם ברקו בתוכנית אבל אין לנו מה לדאוג , לאט לאט את נעלמים מהטלוויזיה כי המציאות היא באמת כמו שאמר השר הקדוש על התוכנית שלכם
    סגור
  • 4.
    אופירה אסייג
    יעל 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עשו עמנו חסד וחסכו מאיתנו כתבות על הגברת אסייג, די נמאס. הגברת הזו אינה מעניינת בשום צורה ולכן שחררו אותנו מעונשה
    סגור
  • 3.
    עוד הפעם אייטם על אופירע
    ברוך אסולין 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד הפעם אייטם על אופירע אסייג המכשפה הרעה. משמעמם לכם? כמה היא משלמת לכם על כל אייטם?
    סגור
  • 2.
    אסייג
    אראלה 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על זה את גאה על שגילית את אילנית לוי????? אני במקומך הייתי גאה אם היית מגלה קצת שכל במוח הריק שלך!!!!!!
    סגור
  • 1.
    לפנק את הגברים בבירה?
    אשה 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי גם נשים שותות בירה? או שזה לא צנוע מספיק?
    סגור