טלוויזיה

רותם סלע מתוסכלת: זו החברה שהבריזה לה מההשקה

רותם סלע הגיעה לכנס של קשת 12 להשקת לוח סדרות הדרמה והקומדיה שלה ומי שבלטה בהיעדרה הייתה חברתה הטובה לירון וייצמן
מערכת ice | 
רותם סלע (צילום אינסטגרם/ רותם סלע)
קשת 12 הציגה אמש (רביעי) את לוח סדרות הדרמה והקומדיה שלה. בהשתתפות היוצרים, המפיקים והשחקנים, הוצגו 6 סדרות שיעלו מסך קשת 12 במהלך השנה הקרובה, לצד 4 סדרות נוספות שייצאו לצילומים במהלכה בהשקעה של כ-100 מיליון שקל. בין האורחים באירוע היה גם יהודה לוי, שיככב בשתי סדרות שיעלו לשידור בערוץ 12 במהלך 2023 – "גוף שלישי" ו"הראש". גם רותם סלע הייתה שם, אבל ללא חברה ותיקה שלה.
חברתה הטובה, איתה טסה לחופשה לאחרונה, לירון וייצמן לא הגיעה וזה די מובן. על פי השמועות שעלו הסיבה לכך שמגישת האח הגדול לא הגיעה, נעוצה בטייטל שלה, זאץ מכיוון שהיא עובדת בערוץ המתחרה, רשת 13. "זה לא נהוג להגיע לאירועים של הערוץ המתחרה", נמסר ל-TMI.
רותם סלע, שתככב לצדו של יהודה לוי ב"גוף שלישי" סיפרה: "הסדרה מדברת על מערכות יחסים, על הקושי שבלהיכנס להיריון", היא מסבירה, "אני משחקת את אלי, עורכת ספרות בת 37 שמתקשה הרבה שנים להיכנס להיריון ובוחרת ללכת על מסלול של פונדקאות. משם, אתם תצטרכו לראות. את הפונדקאית מגלמת גל מלכה ההורסת, שאני ממוטטת עליה. היא שחקנית כל כך מוכשרת וכל כך מדהימה. יהודה משחק את בעלי וגם ליאור רז משתתף בסדרה בתפקיד כוכב קולנוע גדול שכותב ספר שאני מגיעה לערוך".
גם סלע התייחסה לאיומים על תאגיד השידור הציבורי ואמרה: "זה פוגש אותי במקום לא טוב ואני מאוד מקווה שזה לא יקרה. אני חושבת שלהשאיר את התאגיד פתוח זה קריטי, יש הפקות מקור כל כך טובות, אלפי משפחות שזה מקור הפרנסה שלהן. תאגיד ציבורי זה דבר מאוד קריטי למדינה והוא בהחלט צריך להישאר פתוח".

האם השתתפה בהפגנות? "האמת שעוד לא הייתי בהפגנה עוד, אבל זה לא העניין בעיניי. העניין הוא לא לאיזה צד של המפה הפוליטית אתה משתייך, אלא שנשמור על שיח מכבד ולא שכל דעה שיש למישהו תהפוך ישר לקטלוג 'אתה ימין, אתה שמאל, אתה ככה וככה'. בסוף כולנו אחים וכולנו רוצים את טובת המדינה. אנחנו צריכים לשמור כל הזמן על שיח מכבד, להגיע להסכמות רחבות ולהקשיב אחד לשני, זה הכי חשוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה