טלוויזיה

אוהד בוזגלו שוב מסתבך: "לא קל להתמודד עם לב שבור"

אחרי הפרידה מבנות הזוג, אוהד בוזגלו המריא לחופשה בטורקיה ונפגש שם עם שתי נשים שיחלקו איתו את הנופש. ברשתות החברתיות לא ריחמו: "מחפיץ נשים"
מערכת ice | 
אוהד בוזגלו מריה (צילום אור גפן)
הסערות שמייצר כוכב הראליטי אוהד בוזגלו לא נגמרות. אחרי שניהל מערכת יחסים כפולה עם שתי בנות זוג במקביל וכמו כן בילה בראש מדורי הרכילות, החליט כוכבת 'הבוזגלוס' להמריא לחופשה באיסטנבול, מיעדי התיירות המובילים של טורקיה..
ממש לאחרונה חווה בוזגלו פרידה כואבת ממריה נקרסוב, זוגתו האחרונה, אבל נראה שהוא חוזר לעצמו עם החופשה בה הוא לא יהיה לבד, אלא יבלה אותה עם שתי צעירות שהכיר ויחלקו איתו את הנופש. מדובר בכריסטינה וטניה, שטסו כל הדרך מרוסיה, רק עבורו, כפי שכבר סיפר בשבוע האחרון עוד טרם טס.

לאחר ששיתף את הגולשים במה כדאי לו לעשות לקראת המפגש, נראה היה שהם לא ממש לא אהבו את "הדרך המחפיצה" שלו והוא ספג ביקורות חריפות ברשת. בוזגלו כתב כאמור: "מוזר לטוס לבד... הרבה שנים שלא יצא לי להיות לבד או לטוס לבד והנה החיים מפתיעים. אני יודע שיש המון שואו וטירוף חיובי בחיים שלי ובאמת שהמציאות שלי נראית לפעמים כמו סרט הוליוודי. אני מתגעגע למריה, אני אוהב אותה והיא חסרה לי מאוד! זה לא קל להתמודד עם לב שבור, בכל גיל ובכל קנה מידה".
בהמשך הבהיר: "לגבי הנשים שהולכות להיפגש איתי באינסטנבול זה לא מובן מאליו!!! החיים מלאים בהפתעות וזה מטורף. שתי נשים שבאות בשבילי ממדינה אחת למדינה אחרת כדי לפגוש ולהיות איתי. בלי לבקש כלום וללא אינטרס מובהק מלבד חופשה משותפת. אז בגדול אני נהנה ומקבל באהבה הכל, גם רגשות מעורבים וגם קושי ומנתב הכל לחיוב ולהינות מהחיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה