ויראלי

אוהד בוזגלו בצרות? ברח ממסעדה ומאיים לתבוע דיבה

מלצר במסעדה בבית מלון בתל אביב טען כי כוכב הבוזגלוס סעד ב-300 שקל ויצא בלי לשלם, אך כוכב הריאליטי טוען שזו הייתה אי הבנה ומאיים: "החשבון שולם במלואו כמו תמיד ואת הגורמים שהוציאו דיבתי - אתבע ע"פ חוק ועל כל המשתמע מכך"
מערכת ice |  4
אוהד בוזגלו (צילום פייסבוק/ אוהד בוזגלו)
כוכב הבוזגלוס בצרות? בציוץ שעלה היום (רביעי) בטוויטר על ידי מלצר שמשרת את הסועדים באחד המלונות היוקרתיים בתל אביב, אוהד בוזגלו ברח מבלי לשלם את החשבון שלו בגובה כמה מאות שקלים.
בציוץ נכתב: "אוהד בוזגלו אכל במסעדה ב-300 שקל והלך בלי לשלם. הווקאאוט הכי מצחיק שעשו לי בחיים. מאיפה האומץ אני לא מבין, ההמנהלת שלי עכשיו דופקת לנו הרצאה על איך לזהות אדם שרוצה לברוח בלי לשלם, בגלל האפס הזה".

על פי הדיווח של מה שבאמת קרה שם, מתברר שבוזגלו הבכור אכן סעד צהריים במקום ויצא מבלי לשלם, לדבריו מדובר היה באי הבנה בלבד, כאשר הוא והמנהלת שלו נועדו בפגישה עם אדם נוסף במלון. הפגישה הסתיימה כשבוזגלו והמנהלת עזבו, בעוד שהאדם השלישי עדיין נשאר בשולחן.
לאחר שבמסעדה ראו שהסכום לא שולם, הם התקשרו למנהלת של בוזגלו וזו מיד הוציאה את כרטיס האשראי ושילמה את כל הסכום בגובה 308 שקלים חדשים. יפעת הללי כתבת מאקו אישרה זאת עם אישור התשלום. בוזגלו סיכם: ״אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. החשבון שולם במלואו כמו תמיד ואת הגורמים שהוציאו דיבתי - אתבע ע"פ חוק ועל כל המשתמע מכך"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אז תתבע, ותסתום יא פאטת (ל"ת)
    שושו 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    " מ ג י ע ל י ה כ ל ב ח י נ ם"
    זאב 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל משפחת הבוזגלוס עס אופי של מגיע לנו הכל
    סגור
  • 2.
    הזוי
    יניב 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוזגלו במקום שתחזור למלון ותתנצל למלצר ששירת אותך ואפילו תתן לו טיפ יה קמצן אוכל חינם אתה עוד מרים את הראש ואומר שתתבע את המסעדה יה חוצפן לא מתבייש חזיר מסעדה זה לא מגרש כדורגל פה אבא שלך לא יכול לעשות רעש יאלהההה יה צפוף בשכל כלום אתה לא יודע חסר כבוד והשכלה גם כדורגל אף פעם לא שחקתה טוב
    סגור
  • 1.
    על כל המשתמע מכך?!
    טרחנובסקי 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו עוד משמעויות יש לתביעה על הוצאת דיבה ?! סתם לדבר בלי לחשןב
    סגור