קריירה ולימודים

הזמר במסכה תחת מתקפה: "רדודה, מטופשת ולא מעניינת"

מושיק גלאמין, ששמו עלה מספר פעמים ב"הזמר במסכה", עלה למתקפה: "ברוב המקומות בעולם כבר הורידו את התוכנית כי היא מטופשת, רדודה, לא מעניינת והרייטינג צנח. מקווה שעכשיו תפסיקו לחשוב שאני מופיע בקשקוש הזה"
מערכת ice |  5
הזמר במסכה (צילום שי פרנקו)
התוכנית "הזמר במסכה" של קשת 12 ממשיכה לשגע את מדינת ישראל בניסיונות לנחש מי נמצא מתחת לתחפושת, כאשר אתמול (שני) הייתה זו דפנה ארמוני, הזמרת הוותיקה, שהתגלתה מתחת לתחפושת של האפרוח והדהימה את הקהל.
אך למרות הרייטינג הגבוה והביקורות הטובות, יש כאלה שממש לא מתלהבים מהעונה החדשה של התוכנית, ההפך הוא הנכון. אחד מהם הוא הסטייליסט מושיק גלאמין, שהעלה סטורי זועם במיוחד על התוכנית. "להגיד לכם מה אני חושב על 'הזמר במסכה'?", שאל מושיק בפתח דבריו את הגולשים.
"אני אגיד", ענה מיד. "כי יש לי כל כך הרבה מה להגיד בנוגע לפורמט הכל כך רדוד הזה, ולגבי זה שכבר שלוש עונות השם שלי עולה שם", הוסיף על רקע קטע מתוך התוכנית שבו אכן הועלה שמו ויצר שיח בנוגע אליו על שולחן השופטים.
גלאמין הוסיף: "דרך אגב, ברוב המקומות בעולם כבר הורידו את התוכנית כי היא מטופשת, רדודה, לא מעניינת והרייטינג צנח. למה שיעניין אותי לראות בובות שעושות תנועות ופלייבקים מלאים של אנשים? מקווה שעכשיו תפסיקו לחשוב שאני מופיע בקשקוש הזה. מסכימים או שאני טועה?" אז אם עדיין חשבתם שגלאמין נמצא מאחורי אחת התחפושות, כדאי שתחשבו שוב, אלא אם כן מדובר פה על תרמית ענקית, מה שקשה מאוד להאמין שכך הם פני הדברים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מי זה מושיק גלאמין וזאת תכנית בידור לשם בידור (ל"ת)
    מוישיק אופניק 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מעניינת
    ווו 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כייף עם התווך ית מסקרנת יש בידור וצחוק עם כולם רק תורידו את אסייג היא מעצבנת חושבת שהיא יודעת הכל
    סגור
  • 3.
    צודק, תוכנית מיותרת
    אני 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    והצעקות של אופירה עם ההתנשאות הדרמטית שלה והאגו הנפוח... ההוא היה אצלי בשבת, זאתי איתי בפילאטיס, עם זה ישנתי, עם ההוא קפצתי.... את מי זה מעניין??????????? תעיפו אותה כבר מהחיים שלנו!!!!!! הדבר היחידי הטוב שיש שם אלו התחפושות היפות ברובן.
    סגור
  • 2.
    גלאמין צודק. כל תוכנית אותם קישקושים
    חימי 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אין דברים מרתקים. אותם משפטים שחוזרים על עצמם. קשקושציה אמיתית.
    סגור
  • 1.
    באמת תוכנית משעממת (ל"ת)
    אחד מהעם 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור