טלוויזיה

פיצוץ בקבוצת הוואטסאפ של הישרדות: הסכסוך הגדול נחשף

הסערה בקבוצת השורדים של העונה הנוכחית החל בעימות בין גל רובין ודורין דותן, השתיים החליפו האשמות קשות ובעקבותיו האחרונה עזבה את הקבוצה בזעם
מערכת ice | 
הישרדות (צילום יחצ)
לא רק על המסך העונה החדשה של "הישרדות" ברשת 13 מלאה בתככים וריבים, אלא גם מאחורי הקלעים מתברר יש עימות גדול בין השורדות דורין דותן וגל רובין שסיפקו מריבה קשה בקבוצת הוואטסאפ של השורדים.
רובין הטילה רפש על דותן בפני כל הקבוצה, מה שגרם לה לנטוש את הקבוצה בזעם. אבל חייב לציין כי העימות לא החל בפלאפון, אלא דווקא ברשתות החברתיות, כאשר השתיים שיתפו דברים קשים בסטורי אחת על השנייה כאשר ניכר כי הן לא מחבבות אחת את השנייה.

רובין הוסיפה: "הכל בסדר לא כולנו נועדנו להסתדר ולאהוב" ושיתפה צילום מסך מהתכתבות שלה עם דותן שאותה כינתה: "בבקשה דורין דותן הדורסנית", האחרונה ענתה לה: "בגלל זה כל הנשים בעונה לא מדברות איתך, כי אני דורסנית ואלימה? השיחה הזאת נעצרת כאן ואני לא אמשיך ברכבת הרים שלך".
רובין המשיכה: "מי את בכלל יא פתט", דותן זעמה: "את פשוט מעוררת רחמים", ורובין עקצה: "בדיוק מה שאני חושבת עלייך, העונש שלך שאת כלואה בעצמך". דותן השיבה בריב המתלהט: "תעשי עוד ראליטי אולי מישהו ימנף אותך בסוף, המקרה אבוד כשהנפש שלך כזאת שחורה ואני מבקשת שתפסיקי לכתוב לי ולהתעסק בי ותמצא דרך אחרת לעלות למעלה".
למרות ניסיונות פיוס מצד שורדים אחרים, דותן החליטה לנקוט צעד חד משמעי ולצאת מקבוצת הוואטסאפ: "אוהבת ומחבקת את כולכם, אבל מה שקרה פה היום פשוט לא מכבד אותי. אשמח לשמור קשר עם כל אחד ואחד באופן אישי בהצלחה לכולם"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה