טלוויזיה

כוכבת הישרדות חושפת את החוויה הקשה: "עברתי חרם ומכות"

השורדת החדשה טניה לאורן סיפרה בהרחבה על החיים על האי וגם הילדות הקשה שלה: "עברתי בריונות מאוד מאוד קשה, בגלל שנולדתי בירושלים, הייתי בסביבה די מזרחית. פחות קיבלו את זה שאני האשכנזיה היחידה, או הרוסיה, לא משנה מה. תמיד היו חרמות, הייתי נשארת לבד"
מערכת ice |  3
הישרדות (צילום מסך רשת 13)
העונה החדשה של "הישרדות" ברשת 13 הולכת ומתקדמת והשורדים, שמרביתם אלמוניים לגמר, מנצלים את 15 דקות התהילה שלהם. אחת מהם, טניה לאורן, התראיינה ל-TMI וסיפרה על התקופה באי והילדות הלא קלה שלה.
לאורן סיפרה: "ההגעה שלי להישרדות? זה סיפור שלם, בגדול רציתי להראות את כל הצדדים שלי, שאנשים באינסטגרם לא יגידו 'טוב, היא סתם פרצוף יפה'. לראות מי אני באמת, הבוכה, הצוחקת, המעצבנת, הדרמטית. הכל מהכל, זה מה שבאתי להראות".

עוד הוסיפה: "עברתי בריונות מאוד מאוד קשה, בגלל שנולדתי בירושלים, הייתי בסביבה די מזרחית. פחות קיבלו את זה שאני האשכנזיה היחידה, או הרוסיה, לא משנה מה. תמיד היו חרמות, הייתי נשארת לבד, מכות, בריונות ממש ממש קשה קללות של 'רוסיה ככה וככה', 'אוכלת חזיר'. דברים כאלה, זה הגיע למצב מאוד קשה בחיים"
כמו כן, התייחסה לסערת ההתנהלות של השורדים לפני עליית העונה, כולל הטענות על זמן מסך מועט שקיבלו בפרומואים: "נכון. אין מה לעשות, זה העולם, זה מה שיש. קיבלתי את זה, יכולה להגיד שאולי קצת התבאסתי. אבל בסדר, הכל עובד. יהיה עכשיו את כל התוכנית. ממי קיבלת השראה? רוסלנה רודינה, ללא ספק. עם הערכים שלה, הנאמנות שלה, האהבה שלה, היא לא פראיירית, מה שהיה לה להגיד היא אמרה, אבל בדרכי נועם וזה הדרך חיים שאני מאמינה בה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כתבה על טניה ואין תמונה שלה ?? (ל"ת)
    שורדת 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    דמעות
    זיוית 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמענו על בן שאיבד את אימו לסרטן, שמענו על ילדה שהתקשתה להשתלב בחברת הילדים, נראה שאחד התנאים להתקבלות למשחק הוא סיפור שיש לו סיכוי לסחוט דמעות
    סגור
  • 1.
    איפה התגובות של המזרחיים? מתביישים? (ל"ת)
    ד 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור