טלוויזיה

גיא זוארץ חושף: זה הטריק שהמתמודדים בהישרדות עלו עליו

גיא זוארץ, חשף פרטים משעשעים הודות שרשרת החסינות המפורסמת בהישרדות: "בעונה הראשונה הייתה שרשרת די דומה אבל המקלות החומים היו מקלות קינמון...עם הימים שחלפו שמתי לב שהשרשרת הולכת ונעלמת! ואז התברר שהשורדים עלו על זה ומי שזכה בה לא הפסיק ללעוס יום וליל מקלות קינמון"
מערכת ice | 
גיא זוארץ (צילום פייסבוק/ גיא זוארץ)
גיא זוארץ, מנחה הטלוויזיה האהוב של התוכנית "הישרדות" שחזרה לאחרונה למסכים ברשת 13, חושף מדי פעם ברשתות החברתיות פרטים הודות התוכנית, וגם היום (חמישי) זוארץ העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא חשף מספר פרטים משעשעים במיוחד הודות שרשרת החסינות.
בסטורי שהעלה היום (חמישי) לחשבון האינסטגרם שלו, זוארץ הוסיף תמונה שלו עם שרשרת החסינות עליו וחשף פרטים משעשעים: "שרשרת החסינות האישית. בעונה הראשונה הייתה שרשרת די דומה אבל המקלות החומים היו מקלות קינמון...עם הימים שחלפו שמתי לב שהשרשרת הולכת ונעלמת! ואז התברר שהשורדים עלו על זה ומי שזכה בה לא הפסיק ללעוס יום וליל מקלות קינמון".
כזכור, לאחרונה פרסמנו כי פרק הבכורה של הישרדות גרר תגובות בעניין משימת הרפסודה שעליה נפגשו השורדים של העונה החדשה אחד עם השני ועם גיא זוארץ. אלא, שחושף פרשת ראש המוסד וגרושתו, גיא שיקר, העלה פוסט שהרגיז את ההפקה, לכן גם מיהר למחוק, בו סיפר על האלימות הקשה שהתרחשה במשימה הראשונה, שחלקים רבים ממנה כלל לא שודר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה