טלוויזיה

כוכבת האח הגדול בווידוי מוזר: "הוא נהנה מעניין הנקניקיות"

חגית היימן שהייתה כוכבת הריאליטי בעונתו השנייה ברשת 13, שיתפה על הקשר הזוגי החדש שלה: "הכרנו בטינדר וידעתי שזה יהיה בעלי כבר בדרך לדייט הראשון, יש דיבורים על חתונה, יש לנו חלום בחנוכה הבא להדליק נרות עם הילדה שלנו"
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
העונה השנייה של "האח הגדול" ברשת 13 אולי לא הייתה הטובה ביותר של הפורמט, אבל הסתיימה בניצחון ענק אותו קטפה לבסוף תקווה גדעון בגמר ולקחה הביתה את מיליון השקלים. דיירת מוכרת נוספת מאותה עונה, היא חגית היימן שהתפרסמה בשל אהבה בלתי נשלטת לנקניקיות.
 היימן זכורה כמי שחיפשה אהבת אמת בתכנית ונראה שעכשיו, שלוש שנים מאז שיצאה מהבית, היא מצאה כזו. יואל, גרוש פלוס ילד בן 42 מאשקלון, הוא בן הזוג החדשה שלה לאחר שהשניים הכירו באפליקציית ההכרויות "טינדר" בתחילת החודש.

היימן סיפרה לאתר שמועה: "הכרנו בטינדר וידעתי שזה יהיה בעלי כבר בדרך לדייט הראשון. מבלים המון בתל אביב כמו ילדים בני 16 רוקדים ומאושרים, הוא החזיר לי את השמחת חיים והחיות שכבר מתה בתוכי. הוא נהנה מעניין הנקניקיות וכל מה שעושה לי טוב עושה לו גם טוב".
לסיום סיפרה:"יואל מגיע מבית חרדי עם 9 אחים. שומר שבת ברוך ה׳ עם ערכים ובדיוק כמו שחיפשתי. אנחנו סה'כ חודש יחד וזה אינטנסיבי. כן יש דיבורים על חתונה, יש לנו חלום בחנוכה הבא להדליק נרות עם הילדה שלנו. כשזה זה, זה זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל טוב
    מרים 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חגית בע"ה תתחתני עוד השנה בהצלחה
    סגור