ויראלי

כוכב האח הגדול פותח את הלב אחרי הפרידה: "לא בברוגז"

לדעתו של נתנאל רודניצקי, מערכת היחסים עם דיאן שוורץ לא כל כך גרועה למרות הפרידה: "אני עדיין עם ים של אהבה וריספקט ומכבד אותה מקסימום ומאחל לה את כל ההצלחה שבעולם, כמו שאני מאחל לעצמי"
מערכת ice |  3
נתנאל רודניצקי ודיאן שוורץ (צילום מסך רשת 13)
אחרי הפרידה המתוקשרת מזוגתו לשעבר דיאן שוורץ, אותה הכיר בבית האח הגדול של רשת 13, נתנאל רודניצקי הגיע אמש (ראשון) לצפות גמר המונדיאל בין ארגנטינה לצרפת, בהקרנה מיוחדת באצטדיון בלומפילד בחסות בירה גולסטאר ותפוצ'יפס.
בראיון ל-TMI, סיפר בין היתר רודניצקי: "כל החוויה והמערכת יחסים הנפלאה הזאת שנקראה נתנאל ודיאן הייתה מאוד עוצמתית וגדולה ואמיתית בתוך הבית, בתוך ה-107 ימים שעברתי שם. ניסינו לשכפל את זה לבחוץ וזה פחות עבר ופחות הצליח. אבל אני עדיין עם ים של אהבה וריספקט ומכבד אותה מקסימום ומאחל לה את כל ההצלחה שבעולם, כמו שאני מאחל לעצמי".

על הקשר כיום: "אני לא חושב שאנחנו בכזה ברוגז, אנחנו בסדר. אמנם אנחנו לא בקשר כי זוגות שנפרדים לא שומרים על קשר, אבל אין מלחמת עולמות וצריך לשמור על פרופורציות. שולח לה ים של אהבה".
הצד שבחר קאזם חליליה בסכסוך: "אני חושב שקאזם, מה אני אגיד לך, הוא הציק לי בפנים ועכשיו הוא מציק לי בחוץ. אין לי שמץ מה הוא רוצה ממני, לא דיברתי איתו מאז שהיינו בתוך הבית. יכול להיות שפשוט מבחינה חברתית הם יצרו איזה חברותא של אחרי ואני פשוט לא שמרתי על קשר אז יותר קל לתפוס צד לחבר מאשר למישהו שפחות בקשר איתך". 
השמועות כי קידם כך את הקריירה: "זה עצוב לי וחורה לי שחושבים דבר כזה, שהיא חושבת דבר כזה, היא ידעה בדיוק מתי השיר יוצא ומתי אני מתכנן להוציא אותו זה קצת עצוב לי. זה בסדר זה שלה ואני מאחל לה רק טוב והצלחה ואושר ורוצה לזכור רק את הדברים הטובים שעברנו ועשינו, וזהו מסתכלים קדימה עם הרבה מצב רוח ואנרגיה טובה ומוזיקה חדשה זה העיקר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גולדסטאר(הבירה) ולא גולסטאר(הסדרה) תתקנו. (ל"ת)
    רון 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נתנאל היקר
    נעה 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה חמד של בחור וגבר לעניין. אתה מאוד מודע למי ולמה שאתה ואין חשוב מזה...אתה יכול להיות מנטור של הרבה גברים/ נשים שהיו במצבך. מאחלת לך את כל הטוב שניתן לאחל ובמיוחד שתיזהר לא ליפול לביובי התקשורת שעושה עליכם הרבה רייטינג אמנם אך גם מאוד רע ושם רע. לך מסביב לביצה בכייף ואל תיפול לתוכה.
    סגור
  • 1.
    נתנאל המלך
    ליז 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע לך את כל הטוב שבעולם... אתה תמצא מישהי שתהיה ראויה לך !
    סגור