טלוויזיה

המפסידה בגמר האח הגדול מתרגשת: "מחץ לי את הלב"

בר כהן שיתפה את הנאום של טלי גוטליב מהליכוד וכתבה: "אני לא מכירה אותה, אבל אני מכירה את זה הכי מקרוב, מהבית של בן-דודה שלי, שהיום הוא כבר גדול. אבל כשגילינו את המוגבלות שלו הוא היה קטן ויפה תואר, עד היום!!"
מערכת ice |  3
בר כהן (צילום מסך רשת 13)
אחרי הנאום המרגש וחוצב הלהבות של טלי גוטליב, החכ"ית החדשה של הליכוד במשכן הכנס, כוכבת העונה האחרונה של האח הגדול, בר כהן, שיתפה את הסרטון ובו חברת הכנסת טלי גוטליב סיפרה על התגובות שקיבלה כאימא לילדה שחוותה הפרעות התפתחות והחליטה לשתף מקרה דומה של בן דודה שלה שנמצא על הרצף האוטיסטי גם כן.
תחילה כהן פתחה וסיפרה כי: "אני לא מכירה אותה, אבל אני מכירה את זה הכי מקרוב, מהבית של בן-דודה שלי, שהיום הוא כבר גדול. אבל כשגילינו את המוגבלות שלו הוא היה קטן ויפה תואר, עד היום!!"

עוד הוסיפה כהן: ""עידו הוא כל מה שטלי מדברת עליו ואפילו יותר, כי לאוטיזם יש רצף רחב וזה מחץ לי את הלב לשמוע אותה. לא כולם יודעים מה זה באמת, ואיך זה נראה בבית".
לסיום כתבה: "ילד בריא בריאותית ונפשית זה לא ברור מאליו – מזכירה לעצמי כל יום להודות על שלי. כל כך חשוב להעלות את המודעות עבור הילדים וההורים המדהימים האלה, כי הם צריכים את המדינה איתם!"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    העיקר שיצאת יא צבועה!!!! (ל"ת)
    ורד 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    בר כהן
    עובדת בחינוך המיוחד 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חבל שבתוכנית במקום לריב לסכסך ולקלל,לא העלית את הנושא הכאוב הזה,זה בטח היה תופס הרבה מהצופים,חמלה לא היתה לך לקלל מפגר ועוד קללות גרמו לשנוא אותך,טלי גוטליב אישה אמיצה עם תובנות לחיים מה שאין לך ובך.
    סגור
  • 1.
    בר
    טובה 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמה בר אוהבת תשלומי, די התוכנית נגמרה חפשי ריאלטי אחר
    סגור