טלוויזיה

פציעות קשות בצילומי גולסטאר: מי הכוכב ששבר את היד?

הצילומים של ריאליטי הכדורגל של HOT ביוון רק החלו השבוע לאחר שחברי הקאסט המריאו מנתב"ג וכבר נרשמו שתי פציעות משמעותיות. ליאור דיין סובל משבר מיד וגובס כשיחמיץ את שאר התכנית, איאן זרינג כוכב בוורלי הילס עם פציעה ברגל שמחייבת 3 זריקות וצילום רנטגן
מערכת ice |  2
כוכבי גולסטאר בנתבג (צילום רפי דלויה)
פתיחה עגומה מאוד לצילומים של גולסטאר ביוון. ריאליטי הכדורגל של HOT כבר סובל מתפנית לא צפויה בעלילה, כאשר שניים מהשחקנים המסקרנים של העונה סובלים מפציעות לא פשוטות כלל.
ליאור דיין, שכיכב בעברו בתכניות ואף נבחר למצטיין העונה אז, סובל משבר מיד ולכן פונה לבית החולים שם גובס כך שהוא עתיד להחמיץ את שאר התכנית, איאן זירינג כוכב בוורלי הילס עם פציעה ברגל שמחייבת 3 זריקות וצילום רנטגן.

דיין היה חלק מהקאסט של העונה הרביעית שכלל את שוער העבר של הפועל תל אביב ונבחרת ישראל שביט אלימלך, שחקן הפועל ת"א לשעבר עומרי קנדה, ושניים מגדולי השחקנים בליגת העל ג'ובאני רוסו ואיציק זוהר, שאליהם הצטרפו הטניסאי אנדי רם, הדיג'יי סקאזי, האקסים של האח הגדול ליאון שניידרובסקי ודודו כהן, המפיק המוזיקלי אסף אטדגי, ירון ברלד וכמובן דיין.
הקאסט העונה כולל את אלירז שדה, ליאם גולן, דניאל יונה, ג׳קי מנחם, חמימו שועי, צמד שחקני הטניס יוני ארליך ואנדי רם, דיין וזירינג קיי אס קובי סוויסה, ג'ובאני רוסו, ירון ברלד ואלעד צפני מרכיבים את הסגל של צמד המאמנים, כאשר כרגע לא אמור להגיע חיזוק כלשהו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה עם העונה הקודמת
    תומר 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני שנתיים צילמו עונה בברזיל ועדיין לא שידרו.
    סגור
  • 1.
    ליהוק אדיר
    משה 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד
    סגור