טלוויזיה

ארץ נהדרת סופגת עקיצות: "תמשיכו בכל הכח ואז תגבירו"

יעקב ברדוגו הגיב לחיקוי של יניב ביטון: "׳ארץ נהדרת׳ הפנימה את אהבת והערכת הציבור לשידוריי ולפרשנות שאני מביא בנושאים הפוליטיים והמשפטיים", ומה היה לצל לומר על החיקוי שלו?
מערכת ice |  1
ארץ נהדרת משחק השלטון
הפרק של ארץ נהדרת אמש (רביעי) עסק בשאלת הרכבת הממשלה וחלוקת התיקים. כמובן שמי שזכה לחיקוי הוא מגיש ערוץ 14 יעקב ברדוגו, בגילומו של יניב ביטון שהפך לפופולרי במיוחד כבר בעונה הקודמת.
ברדוגו האמיתי כתב בטוויטר שלו לאחר שידור הפרק: "׳ארץ נהדרת׳ הפנימה את אהבת והערכת הציבור לשידוריי ולפרשנות שאני מביא בנושאים הפוליטיים והמשפטיים. תמשיכו בכל הכח ואז תגבירו עוד".
 
הצל התייחס לפרומו לחיקוי שלו לפני התכנית: "ענק! מדהים לראות איך שינו את הדמות שלי בארץ נהדרת מברלד לזאת של תמיר בר (שם טוב האבי) אבל ברור שזה לא יעבור בלי העלבה. אם פעם כל הפגיעות היו קשורות למשקל שלי ולזה שאני אדם אלים שגר אצל אמא שלו, מעניין לאיפה הם יקחו את זה עכשיו.. בינתיים זה ענק והפרטים כאן פשוט מטורפים".

לאחר התכנית התייחס לאמירה של החיקוי שלו: "השמאל הוא בוגד, לאללה הוא סוגד", כשהגיב על כך: "לך תתווכח עם ארץ נהדרת...".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תוכנית תת רמה שלא יודעת להפסיד בכבוד.
    יהודי 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על אישתו של בנט ועל אישתו של הכתב במחנה בסך הכל יאיר לפיד עשו אי פעם מערכון?וא"כ כמה פעמים לעומת הגב' שרה נתניהו!! והאם זה באותה רוע? בושה בושה בושה. אבל תאכלו את הלב ניצחנו ותמשכו להראות את כוחות האופל שלכם ואנחנו נמשיך לעבוד בשביל ארץ ישראל ועם ישראל
    סגור